OPSEŽNO ISTRAŽIVANJE / Ovo su najpoželjniji poslodavci u Hrvatskoj!

Image
Foto: Davor Visnjic/PIXSELL

U istraživanju o poslodavcu prvog izbora sudjelovalo je gotovo 13.500 ispitanika

18.2.2015.
11:56
Davor Visnjic/PIXSELL
VOYO logo

Tko su najpoželjniji poslodavci u Hrvatskoj i koji su razlozi njihove atraktivnosti otkriva jedanaesto po redu istraživanje portala MojPosao.

Šestu godinu za redom prvo mjesto zauzela je tvrtka dm-drogerie markt d.o.o. s 12,85% bodova. LIDL d.o.o. nalazi se na drugom mjestu s 2,77% bodova, dok se MÜLLER TRGOVINA ZAGREB d.o.o. nalazi na trećem mjestu s 2,54% boda. Ove godine po prvi puta među 20 najatraktivnijih poslodavaca našla se tvrtka Rimac Automobili d.o.o.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U istraživanju o poslodavcu prvog izbora sudjelovalo je gotovo 13.500 ispitanika.

Veći skok, u odnosu na prošlu godinu, imala je tvrtka IKEA Hrvatska d.o.o. koja je s prošlogodišnjeg desetog ove godine došla na šesto mjesto. Između desetog i dvadesetog mjesta i ove godine nalaze se tri banke: ZAGREBAČKA BANKA d.d., PBZ d.d. te ERSTE&STEIERMÄRKISCHE BANK d.d.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

S obzirom na demografske karakteristike sudionika istraživanja, najatraktivnija tvrtka za oba spola je dm-drogerie markt d.o.o., iako je žene (17,75%) preferiraju u odnosu na muškarce (6,51%). Muškarcima je na drugom mjestu INA d.d., dok je ženama MÜLLER TRGOVINA ZAGREB d.o.o.

Suprotno očekivanjima, visina plaće nije presudan faktor privlačnosti nekog poslodavca, ovaj faktor atraktivnosti nalazi se tek na petom mjestu. Kao presudni čimbenik atraktivnosti petina ispitanika (21%) izdvojila je sigurnost radnog mjesta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na drugom mjestu nalaze se harmonični odnosi koje je 17% ispitanika ocijenilo kao presudan faktor. Prilika za napredak u struci presudan je faktor atraktivnosti za 15% ispitanika, a socijalna odgovornost poslodavca za njih 13%. Najmanje je ispitanika kao presudni faktor atraktivnosti navelo priliku za hijerarhijsko napredovanje, njih svega 7%, a ni imidž u poslovnom svijetu nije se pokazao bitnim (9%), otkriva istraživanje portala MojPosao.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo