Online oglašavanje u 2010. prvi put nadišlo oglašavanje u novinama

Online oglašavanje očekuje se da će zasjeniti oglašavanje u novinama i to ove godine u Sjedinjenim Državama po prvi put , objavila je tvrtka za istraživanje tržišta eMarketer.

20.12.2010.
17:20
VOYO logo

Američka potrošnja na online oglase dosegnuti će 25,8 milijardi dolara u 2010., u usporedbi s 22,8 milijarde dolara potrošenih na tiskane oglase u novinama, objavio je Wall Street Journal, a prenosi Media Beat.

Ova promjena se očekuje već dulje vremena jer su potrošači naveliko preselili na internet, a čitatelji novina su ukinuli svoje preplate na dnevne listove kako su novine postajale sve tanje i tanje, donoseći svojim čitateljima sve manje i manje informacija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Potrošnja na oglase u SAD-u očekuje se da će porasti za 3 posto na 168,5 milijardi dolara, objavio je e-Marketer.

No, potrošnja na tiskane oglase u novinama će pasti za 8,2 posto u 2010., a prognoza je još gora za 2011. kada se očekuje pad za dodatnih 6 posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kao što možete vidjeti na tablici ispod, izgleda da se većina novina oporavila od velikog pada koji smo imali prilike vidjeti od 2006. do 2009.

"To je nešto što smo vidjeli da dolazi već dugo vremena, ali to je točka preokreta", kaže Geoff Ramsey, izvršni direktor e-Marketera, u intervjuu za WSJ.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Forrester Research nedavno je također objavio istraživanje koje pokazuje da korisnici danas troše jednako vremena online kao i za gledanje televizije. To ekstra vrijeme koje se potroši online potrošeno je na uštrb čitanja novina, časopisa i slušanje radija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo