Zanimljiv poredak deset najpoželjnijih poslodavaca u 2014. godini

Portal Mojposao je i ove godine, deseti put zaredom, obavio istraživanje o tome tko su najpoželjniji poslodavci u Hrvatskoj i koji su razlozi njihove atraktivnosti.

11.2.2014.
10:36
VOYO logo

Petu godinu za redom prvo mjesto zauzela je tvrtka dm drogerie-markt, koja je ove godine prikupila 19,53% bodova, što je povećanje od 4,43% u odnosnu na rezultate prethodnog istraživanja. Ispitanicima koji su odabrali dm drogerie-markt kao poslodavca prvog izbora, presudni faktori su harmonični odnosi na radnom mjestu, visina plaće i ostale beneficije te sigurnost radnog mjesta.

Na drugom mjestu se po prvi put našla tvrtka Müller s 3,04% bodova, dok je veliki skok doživjela tvrtka Lidl koja je prošle godine bila na jedanaestom mjestu, a ove godine zauzima visoko treće mjesto s 3%. Lani je na prvom mjestu bio dm, a slijedili su ga INA i Pliva na drugom i trećem mjestu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ljestvica prvih deset najpoželjnijih poslodavaca u 2014. godini izgleda ovako:

1. dm (19,53%) 2. Müller (3,04%) 3. Lidl (3,00%) 4. T-HT Grupa (2,99%) 5. INA (2,27%) 6. Agrokor (2,12%) 7. Pliva (1,83%) 8. HEP (1,79%) 9. Google (1,77%) 10. IKEA (1,75%)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Najmanje ispitanika želi raditi za domaće privatnike

Zanimljivo je da je najatraktivnija tvrtka za oba spola dm drogerie-markt, iako je žene (26,31%) preferiraju u odnosu na muškarce (9,77%). Muškarcima je na drugom mjestu bila T-HT Grupa, a ženama Müller, koji se kod muškaraca ne nalazi u prvih 10 najpoželjnijih poslodavaca.

Istraživanje, koje je provedeno tijekom listopada, studenog i prosinca 2013. te siječnja 2014. godine, na gotovo 7.000 ispitanika, pokazalo je da ispitanici, njih 64%, žele promijeniti poslodavca. Samo ponekad o promjeni radnog mjesta razmišlja 27% ispitanika, dok njih 9% ne razmišlja o promjeni tvrtke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Bez obzira na radni status, najviše ispitanika (40%) želi raditi u privatnoj tvrtki u stranom vlasništvu, dok bi ih 15% voljelo raditi u stranoj, a zatim u domaćoj instituciji (14%). Kao i prošlih godina, u privatnoj tvrtki u pretežno domaćem vlasništvo voljelo bi raditi najmanje ispitanika, tek 13%.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo