Upoznajte muškarca koji je biznis posvetio ženskoj ljepoti

10.5.2013.
12:30
VOYO logo

Odakle muškarac u svijetu prirodne kozmetike? Pitanje je to koje se nameće samo po sebi, a odgovor otkriva da se ne radi o pukoj slučajnosti.

Tradicija proizvodnje ljekovitog bilja i liječenja prirodnim sastojcima u obitelji Envera Sedikovića stara je 140 godina. Samom izradom kozmetike nitko se do sada nije bavio, pa je mladi ekonomist iskoristio priliku, te obiteljsko znanje i iskustvo pet generacija pretočio u biznis. Među dragocjenostima koje su mu pomogle je i knjiga koju je izdao njegov šukundjed, a koja sadrži popis najboljih lijekova koje nam daruje priroda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"U posao sam krenuo 2005., a danas na projektu radi dvadesetak ljudi. Brend BIOmedis ima ukupno 22 recepture, a u stalnoj prodaji je devet proizvoda, a ostali se izrađuju samo po narudžbi. Naša prirodna kozmetika nastaje u laboratoriju Lahor, koji isključivo radi za nas. Riječ je o maloj seriji proizvoda budući da ne koristimo nikakve konzervanse, pa rok trajanja nije dug", objašnjava Sediković.

Učinkoviti internet

Kako se radi o potpuno prirodnoj kozmetici, koja se mora potrošiti u roku od tri do osam mjeseci, do kupaca ne stiže preko polica trgovačkih lanaca i ljekarni, nego isključivo preko interneta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Internet je za ovakvu vrstu proizvoda najjednostavniji, najučinkovitiji i najjeftiniji način distribucije. Isprobao sam sve vrste medija i jedini koji je stvarno učinkovit je internet. Što se tiče mojih proizvoda, to je investicija u marketing koja se jedino isplati", kaže Sediković. Objašnjava da narudžba ide preko BIOmedisove web stranice, a dostava poštom i potpuno je besplatna.

Prirodni se sastojci uvoze iz cijeloga svijeta jer ih se samo 60-ak posto može pronaći u Hrvatskoj. U izradi recepata sudjeluje više ljudi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Svi pomažu i sudjeluju dok se ne postigne receptura proizvoda koji će zaista djelovati. Naše pravilo je da proizvod mora biti perfektan da bi bio BIOmedis. Važno je da se u svakom receptu osjetiti učinak prirodnih sastojaka", kaže mladi ekonomist.

Za testiranje i ocjenjivanje novih proizvoda angažira vjerne klijentice i prijateljice, a receptura se dorađuje dok velika većina njih ne bude zadovoljna. Nakon toga slijedi testiranje u Hrvatskom zavodu za javno zdravstvo, gdje se rade sve analize i izdaje dozvola za puštanje u promet.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Širenje u 50 zemalja svijeta

Prije ulaska u EU morat će se poraditi na nekim sitnim tehničkim detaljima u laboratoriju. Sediković ocjenjuje da će se članstvom u Uniji u ovo područje unijeti više reda.

"Aktualni hrvatski zakon ne poznaje razliku između prirodne i konvencionalne kozmetike jer samo zabranjuje korištenje štetnih sastojaka i dopušta upotrebu onih koji nisu štetni. Ulaskom u Europsku uniju će sve biti bolje regulirano, bit će kvalitetniji nadzor nad sastojcima koji se koriste i certifikacijom kozmetičkih proizvoda", kaže Sediković.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dugoročno planira širenje poslovanja u 50 zemalja svijeta. I nova tržišta će biti marketinški pokrivena isključivo preko interneta i imat će svoje verzije web stranice. Osim iz Hrvatske, narudžbe sada najviše stižu iz Švicarke, Njemačke, Austrije, ali i iz cijeloga svijeta. Interes postoji i u zemljama poput Katara i Saudijske Arabije.

"Ostvario sam samo 10 posto svog poslovnog plana, jer je cilj BIOmedisa da na isti način kao i u Hrvatskoj posluje u još 50 zemalja svijeta. U tijeku je priprema proizvodnje novih proizvoda, te marketinška obrada njemačkog, austrijskog i švicarskog tržišta", zaključuje Enver Sediković.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Blagodati prirodne preparativne kozmetike za njegu lica i tijela prepoznaje sve više žena. Proizvodi BIOmedisa su iz godine u godinu sve traženiji, pa su tako već sada postignuti prodajni rezultati kao u čitavoj 2012. godini.

Zanimljivo je da su najprodavaniji proizvodi mlijeko protiv celulita na bazi bršljana i uljni losion za sunčanje s maslinovim, mrkvinim i kokosovim uljem, te kakao maslacem, iako se prodaju samo četiri mjeseca godišnje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo