Uloga strateškog planiranja u kreiranju učinkovitih kampanja

U sklopu pete radionice HOWtoWOW marketinške akademije koja će se održati 15.

2.1.2013.
12:54
VOYO logo

On će polaznicima radionice prenijeti svoja bogata iskustva i stručna znanja iz područja planiranja kampanja pomoću učinkovitih alata za strateško planiranje.

Analizom najkorisnijih brend alata, sudionici će moći vidjeti nove i inovativne načine promišljanja strateškog planiranja. Želja HURA-e kao organizatora HOWtoWOW radionica je ponuditi sudionicima vrhunska predavanja te interaktivnu edukaciju praćenu brojnim primjerima iz prakse s kojima se predavači susreću na lokalnom i međunarodnom tržištu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tom White radi kao stariji planer u agenciji AMV BBDO iz Londona. Trenutno je zadužen za strateško planiranje na klijentima Pepsi&Co i londonskoj Metropolitan policiji. U 4 godine provedene u AMV-u, radio je na brojnim kampanjama među kojima su i one za Guiness, Avivu, Gatorade i Guitar Hero. Tom je prije dolaska u AMV stjecao znanja u agenciji Saatchi&Saatchi, gdje je radio kao planer za Sony Ericsson, Manchester Uniteda, Johnson&Johnson, Cheerios i P&G. U 2012. je osvojio svoj prvi Grand Prix za kreativnu učinkovitost u Cannesu.

HOWtoWOW akademija namijenjena je agencijama i oglašivačima te pokriva široko područje korisnih praktičnih znanja. Radionice vode vrhunski domaći i svjetski stručnjaci poput Sama Moorthya, Roberta Shawa, Rajne Cuculić, Andya Milligana, Toma Whitea, Diarmida Moncrieffa i Miše Terzića. Dosadašnje četiri radionice ocjenjene su iznimno uspješnima od strane polaznika, koji su uz brojna pitanja te aktivnu diskusiju s predavačima uspjeli steći vrijedna nova znanja koja mogu upotrijebiti u svom svakodnevnom radu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sve dodatne informacije i prijave sudionika dostupni su na: www.hura-hr/how-to-wow

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo