U čemu to nježniji spol najviše voli vježbati?

29.2.2012.
13:15
VOYO logo

U kategoriji 'Ženska sportska odjeća' na prvo se mjesto uvjerljivo pozicionirao Nike (31,2% glasova). Drugo mjesto zauzeo je Adidas (19,4%). Treće mjesto s velikim zaostatkom drži Lotto (3,6%), i zatim slijede Puma (3,4%) te Kappa s 3% glasova.

U kategoriji 'Ženska sportska obuća' na prvo se mjesto još uvjerljivije pozicionirao Nike (36% glasova). Drugo mjesto zauzeo je Adidas (19,4%). Treće mjesto drži Puma (5,9%), i zatim Reebok s 4,3% glasova.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prilikom istraživanja za ove kategorije ispitanici su bili isključivo osobe ženskog spola

Pitalo ih se "...Zamislite da ste bogati. Zamislite da imate neograničenu sumu novaca i da vas prilikom kupnje zanima samo i jedino vrhunska kvaliteta... Proizvode kojeg proizvođača biste u tom slučaju najradije kupovali kada je riječ o 'Ženskoj sportskoj obući', i zatim - o 'Ženskoj sportskoj odjeći'?"

"Nemojte navoditi proizvode koji se najviše reklamiraju niti ono što vam prvo padne na pamet, kao niti proizvode koje vi najčešće koristite, već navedite onu žensku sportsku obuću odnosno odjeću za koju vi iz vašeg iskustva ili iskustva vama bliskih osoba možete potvrditi da na hrvatskom tržištu nude najveću razinu kvalitete. Posebno navedite jedan brand za najkvalitetniju žensku sportsku obuću, i zasebno jedan brand za najkvalitetniju žensku sportsku odjeću..."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pitanja su bila otvorenog tipa, odnosno ispitanicama nisu bili ponuđeni nikakvi mogući odgovori te su one slobodno mogle navoditi nazive proizvođača u kategoriji 'Ženska sportska odjeća' i odvojeno u kategoriji 'Ženska sportska obuća' za koje one same smatraju da nude najveću razinu kvalitete na hrvatskom tržištu.

Rezultat je to posebnog QUDAL - QUALITY - DEEPMA istraživanja kojeg je u Hrvatskoj proveo renomirani međunarodni Centar za istraživanje tržišta GfK (www.gfk.com)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Istraživanje QUDAL - QUality meDAL provedeno je u potpunosti u skladu s odredbama Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).

Tekst se nastavlja ispod oglasa
KSW 94
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo