Svjetski rekorder po broju Effie nagrada Judd Labarthe dolazi u Zagreb

12.4.2013.
10:37
VOYO logo

U devet natjecateljskih kategorija prijavljena su 42 rada koji su rezultat zajedničke suradnje 31 oglašivača i 48 marketinških agencija. Najviše radova prijavljeno je u kategoriji 'Telekomunikacijske usluge', a slijede kategorije 'Pića' i 'Hrana'.

O pobjednicima natjecanja Croatia Effie 2013 i najučinkovitijim marketinškim kampanjama kroz dva kruga žiriranja, odlučivat će stručni žiri sastavljen od najiskusnijih marketinških stručnjaka u Hrvatskoj - predstavnika oglašivača, kreativnih i medijskih agencija, medijskih kuća te agencija za istraživanje tržišta na čelu s na čelu s Jadrankom Ivanković (Podravka).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jadranka Ivanković, predsjednica žirija ovogodišnjeg Effie natjecanja, je izjavila:

"Iznimno smo zadovoljni brojem prijavljenih radova s obzirom na proteklu godinu u kojoj je bilo izrazito teško postići zapažene rezultate u marketinškim komunikacijama. Sada nas očekuje zahtijevan i odgovoran posao odabira najboljih radova čemu se istinski veselimo. Vjerujemo da će kampanje koje budu proglašene najboljima pružiti čvrst i opipljiv dokaz kako promišljene i strateški planirane marketinške komunikacije uistinu rezultiraju ostvarivanjem postavljenih ciljeva te kako su ulaganja u marketing opravdana i nužna."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako bi se osigurali vrhunski standardi ocjenjivanja i odabira najboljih radova, u Zagreb će 19. travnja stići Judd Labarthe, konzultant Effie Worldwide organizacije i svjetski rekorder s preko 50 osvojenih nagrada Effie na tri kontinenta. Na poludnevnom seminaru Judd će članovima žirija pružiti stručnu podršku kako bi donijeli neupitne i kvalitetne odluke te kako bi izbor pobjednika bio u skladu sa svjetskim normama.

Dobitnici Effie nagrada bit će proglašeni na svečanoj dodjeli koja će se održati u sklopu Dana komunikacija, najvažnije strukovne marketinške manifestacije u Hrvatskoj, koja se održava od 16. do 19. svibnja 2013. u hotelu Lone u Rovinju. Jedan od predavača na Danima komunikacija će biti i Judd Labarthe.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hrvatsko izdanje Effie natjecanja organizira HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) prema svjetskoj licenci Effie Worldwide organizacije. Effie nagrade dodjeljuju se od 1968. godine na svjetskoj i europskoj razini (Global Effie i Euro Effie), te na nacionalnim natjecanjima u preko 40 zemalja diljem svijeta, kojima se 2009. godine pridružila i Hrvatska. U više od 40 godina postojanja, Effie nagrade su postale međunarodni simbol marketinške učinkovitosti.

Sve informacije o Danima komunikacija, cijenama kotizacija i prijavama sudionika mogu se pronaći na web stranici festivala: www.danikomunikacija.com.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 31 članicu i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.

Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo