Studenti prijavite se na IdejaXicu!

Natječaj namijenjen studentima koji žele ostaviti svoj prvi trag u svijetu marketinga i sudjelovati na nacionalnom festivalu oglašavanja Dani komunikacija.

11.2.2015.
16:31
VOYO logo

Otvorene su prijave za četvrto izdanje IdejaXice, natjecanja namijenjenog studentima i nadolazećim generacijama marketinških stručnjaka i inovatora koje se održava u sklopu nacionalnog festivala oglašavanja Dani komunikacija. IdejaXica omogućuje jedinstvenu priliku mladim talentima da pokažu svoje znanje i kreativnost rješavajući realne zadatke iz prakse, a ovogodišnji zadatak - Bankarenje bez kravate osmislila je Erste banka prateći najnovije trendove koji se sve više usmjeravaju u digitalne komunikacije.

Ovogodišnji natječaj uključuje osmišljavanje marketinške strategije za koncept Bankarenje bez kravate te kreiranje sadržaja za web stranicu www.bankarenje.hr/bezkravate. Stranica će za vrijeme trajanja natječaja služiti kao agregator svih objava na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter koje uključuju hashtag #BankarenjeBezKravate.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Svjesni smo kako današnja bankarska ponuda, zbog svoje raznolikosti i zakonske regulative, nije baš uvijek dovoljno razumljiva. Upravo smo iz tog razloga razvili koncept Bankarenje bez kravate koji objašnjava bankarske proizvode i usluge jezikom razumljivim svima. Želja nam je imati što jasniju i transparentniju komunikaciju s klijentima kako bismo im omogućili da iskoriste puni potencijal naših proizvoda i usluga. Upravo to i jest izazov za studente ove godine, a pobjednika ili pobjednički tim Erste banka nagrađuje nagradom u vrijednosti od 10.000 kn. Vjerujemo da će im ovaj izazov biti zanimljiv jer će relativno nepoznat svijet financija uploadati u već njima poznatu online svakodnevicu. Veselimo se radovima i načinima na koji će studenti skinuti kravatu s bankarenja", izjavila je ovogodišnja predsjednica žirija Nina Pentek, direktorica Sektora marketinga Erste banke. Tom prilikom naglasila je važnost prisutnosti banke u digitalnom svijetu, ali i to kako bankarenje ulazi u novo doba, što potvrđuje i nedavno osnivanje Službe za digitalni marketing.

O finalistima IdejaXice odlučuje stručni žiri kojeg čine vrhunski stručnjaci iz područja marketinga dok o pobjedniku odlučuje klijent, odnosno Erste banka. Finalistima natjecanja uz kotizacije će biti osiguran i smještaj u Rovinju za vrijeme trajanja Dana komunikacija. Na natječaj se mogu prijaviti studenti koji studiraju u Hrvatskoj i studenti koji imaju hrvatsko državljanstvo, a studiraju u inozemstvu. Prijavitelji mogu biti pojedinci ili tim s najviše pet članova. Radovi se mogu predati do 20. ožujka 2015. putem adrese elektronske pošte: info@danikomunikacija.com

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Velika novost ovogodišnjih Dana komunikacija su besplatne kotizacije za sve studente. Na ovaj način festival se još više želi približiti budućim profesionalcima te im omogućiti stjecanje znanja i uvid u praktične primjere predavanja u sklopu programa festivala u kojem će sudjelovati najveća imena struke. Više o festivalu možete pronaći na www.danikomunikacija.com

Natječaj IdejaXica zajednički organiziraju HURA i IAB Hrvatska, a podržavaju ga najvažnije obrazovne institucije u zemlji sa stručnim opredjeljenjem marketinga, kao što su Ekonomski fakultet Zagreb (EFZG), Studij dizajna, Zagrebačka škola ekonomije i managementa (ZŠEM), VERN, Visoka škola tržišnih komunikacija Agora, Rochester Institute of Technology i drugi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo