Sretna Kate, a još sretniji vlasnici luksuznih brendova

Dame iz cijeloga svijeta su doslovno poludjele za odjećom u kojoj se pojavljuje Kate Middleton.

5.5.2011.
10:39
VOYO logo

Zahvaljujući takozvanom efektu Kate Middleton luksuzni će modni brendovi poput Louisa Vuittona, Chanela i Diora narasti 29 posto do 2014., pokazuje studija Barclays Corporatea. Pretoči li se taj efekt u brojke, do te će se godine zbog Catherine Middleton, okrenuti nevjerojatnih 8,6 milijardi funta.

Da je to tako, potvrđuju informacije o tome kako se dame poludjele za odjećom u kojoj se Kate pojavila uoči vjenčanja. Burberryjev baloner vrijedan 650 funta doslovno je planuo nakon što se u njemu tijekom pojavila princeza. Slična sudbina snašla je haljinu brenda Issa koju je nosila tijekom službene objave zaruka s princem. Bluza Whistles i haljina Reiss koju je pak nosila tijekom fotosessiona nestala je iz trgovina, zbog čega su hitno poslani novi komadi, piše tjednik Lider.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Bizaran je podatak koji je objavio Marketing Week o tome da su se neke dame čak u New Yorku doslovno potukle zbog posljednjeg para naušnica "Links of London" koje nosi mlađahna princeza.

Za one koji su ne mogu priuštiti skupe stvari neki brendovi nude "stil" Kate Middletone, koji se također dobro prodaje. Tako je prodaja jeftinije verzije Burberryjeva balonera (Asda) narasla 300 posto, a ukras za kosu sličan onomu koji je ona nosila (Peackocks) 95 posto. Naravno, to neće biti kraj, jer ženama objašnjavaju da to što je Katie donedavno bila asistentica u modnoj trgovini jamči nepogrešivost njezina ukusa te da bi stil bilo najbolje jednostavno kopirati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za razliku od drugih zvijezda princeza ne može zaraditi ni funte od promicanja brendova. Naravno, nije mala stvar što će joj ormar uvijek biti pun, ali kraljevski protokol zabranjuje joj da nešto službeno reklamira, da se njezino ime upotrebljava u marketinškim kampanjama. Prodaja brendova ovisi isključivo o tome kako će njezin samostalni izbor odjeće popratiti virtualni i zemaljski mediji.

Međutim, to ni u kojem slučaju neće otežati put brendovima od trgovinskih polica do ormara kupaca. Da je to tako, potvrđuje pričao o američkoj ‘princezi’ Michelle Obama koja je, otkako je njezin suprug Barack zasjeo na čelo Amerike, postala jedna od najmoćnijih žena u modnoj industriji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vezani članci:

arti-201104300120006 arti-201104280448006 arti-201104300030006 arti-201104300156006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo