Projekt Zelena ideja privukao veliku pozornost

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) objavilo je da se na natječaj projekta Zelena ideja raspisan u listopadu 2013.

7.2.2014.
14:25
VOYO logo

Projekt organiziran od strane HURA-e i partnera s ciljem pružanja besplatnih marketinških usluga i pomaganja lokalnih ekoloških proizvođača u njihovom nastupu na tržištu ovom brojkom pokazao je visoku razinu pozornosti i interesa među ekološkim proizvođačima u Hrvatskoj.

Od ukupnog broja prijavljenih neovisni stručni žiri projekta izabrao je 16 eko proizvođača koji su zadovoljili postavljene kriterije te pokazali najveći razvojni potencijal. Suženi izbor proizvođača s kojima će se surađivati ovisio je o broju prijavljenih partnera projekta koji su izrazili želju da besplatno ulože svoje znanje i resurse kako bi ekološkim proizvođačima koji ne raspolažu financijskim sredstvima omogućili angažman marketinških profesionalaca.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Predstavnik stručnog žirija Domagoj Račić iz Mreže znanja povodom zatvaranja natječaja izjavio je: "Ovoliki broj prijava odličan je pokazatelj vrijednosti projekta Zelena ideja, ali i povjerenja u uključene marketinške agencije. Ne sumnjam da će potencijal i entuzijazam kojeg odabrani ekološki proizvođači pokazuju dodatno motivirati agencije da stvore što kvalitetniji proizvod te ih tako što uspješnije plasiraju na tržištu. Sada slijede sastanci i usuglašavanje suradnje proizvođača s agencijama, čije rezultate očekujemo s nestrpljenjem i optimizmom."

"Hrvatska je poznata po vrhunskim vinima i ekstra djevičanskom maslinovom ulju. Već i sami proizvodi pobuđuju inspiraciju za pametna, inovativna i učinkovita kreativna rješenja. IMAGO reklamna agencija sa svojim specijaliziranim jedinicama ImagoBox za branding i vizualni identitet ambalaže, Jedinicom i nulom za online komunikaciju i Projektil za osmišljavanje i organizaciju evenata je idealan izbor za integrirano marketinško rješenje koje je potrebno odabranom klijentu - Poljoprivrednoj zadruzi Maslina i vino. Veselimo se suradnji i uspjehu klijenta", izjavila je Vanja Osredečki, Client Service Director iz IMAGO reklamne agencije, jedne od agencije partnera projekta Zelena ideja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nakon izbora eko proizvođača od strane stručnog žirija, 16 marketinških agencija uključenih u projekt Zelena ideja odabrale su one proizvođače s kojima će ostvariti suradnju. Agencije će eko proizvođačima odraditi jedan ili više poslova navedenih u prijavi na natječaj, a prema dogovoru o suradnji izvršiti će ga do 01. travnja ove godine. Agencije i organizator projekta HURA, sve finalne radove imati će priliku predstaviti na izložbi u Zagrebu u travnju te na strukovnim okupljanjima - Danima komunikacija i Weekend Media Festivalu, te ih dodati u portfolio svojih radova.

Agencija Libra sa Anyo d.o.o. - proizvođačem vegetarijanskih sireva od soje te prerađevina na bazi sireva,

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Agencija Proximity Zagreb sa OPG Babac Sandra - proizvođačem ekoloških pekmeza od smokava,

Agencija TBWAZagreb sa Obrtom Annapurna - proizvođačem ekoloških proizvoda na bazi soje i pšenice,

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Agencija Unex Grupa sa Banovina agrar d.o.o. - uzgajivačem goveda pasmine Angus i Crne slavonske svinje,

Agencija Web burza i iZone sa OPG Denis Bogoević-Marušić - proizvođačem ekološkog vina, Agencija BBDO Zagreb sa OPG Duhaček - proizvođačem meda i pčelinjih proizvoda, Agencija Status Grupa sa OPG Ivan Veselić - proizvođačem pekmeza i džemova te drugih prerađevina od voća i povrća,

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Agencija TF Marketing sa OPG Krnić Lovro - proizvođačem ekološkog meda i pčelinjih proizvoda,

Agencija Digitel& sa OPG Ljiljana Diktić - uzgajivačem voća i povrća te proizvođačem prerađevina od voća i povrća,

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Agencija Bruketa&Žinić OM sa OPG Marica Jug - uzgajivačem voća i povrća te proizvođačem prerađevina od voća i povrća,

Agencija Omega Media sa OPG Mario Sever - proizvođačem ekološkog povrća i žitarica,

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Agencija Imago reklamna agencija sa Poljoprivrednom zadrugom Maslina i vino / Polača - proizvođačem ekološkog vina i maslinovog ulja,

Agencija K&K Promotion sa Stancija Kumparička d.o.o. - proizvođačem produkata od kozjeg mlijeka,

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Agencija Gingernet sa OPG Nikica Žampera - proizvođačem kozjeg sira i maslinovog ulja,

Agencija Grey Zagreb sa OPG Šime Škaulj - proizvođačem ekološkog vina, Agencija Studio Marketing JWT Zagreb sa OPG Šimunić Berislav - proizvođačem meda i pčelinjih proizvoda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 31 članicu i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.

Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo