Prilika za marketinške agencije da upoznaju svoje potencijalne klijente

Zelena ideja je projekt Hrvatskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje (HURA) i partnera, a pokrenut je s ciljem pomaganja lokalnim ekološkim proizvođačima u njihovom nastupu na tržištu. Do sada se u Zelenu ideju uključilo 16 HURA-inih agencija, a svaka od njih će pružiti besplatnu uslugu jednom ekološkom proizvođaču.

Uz marketinške agencije u projekt su se uključili brojni partneri koji će osigurat daljnju podršku ekoproizvođačima kroz medijsku promociju, pomaganje u plasmanu njihovih proizvoda na police i slično. Osim jasnih benefita koje će ovaj projekt donijeti ekoproizvođačima, ovo je prilika i za marketinške agencije da upoznaju svoje potencijalne klijente.

U agenciji TBWAZagreb uvjereni su da je Zelena ideja ne samo dobra, već odlična ideja, a direktor agencije Senad Mehdin pojasnio je zašto su rado prihvatili HURA-in poziv i odazvali se sudjelovanju u ovom projektu.

Zašto ste se odlučili priključiti ovoj HURA-inoj inicijativi?

“Držimo da je svaka akcija ili projekt koji promiče održivi razvoj i eko proizvodnju, uz konkretan financijski ili promidžbeni support tom sektoru, dobrodošla i korisna ideja u kojoj ćemo rado sudjelovati. Istovremeno, socijalna i društvena osjetljivost utkane su u same temelje korporacijske kulture TBWA mreže.”

“Zelena ideja kao HURA-ina inicijativa, osim što promovira našu struku ujedno je i direktna prilika za agencije da upoznaju i svoje potencijalne klijente u skoroj budućnosti. Kvalitetno izvršena usluga za klijenta i uspjeh predloženog rješenja, osim što će stvoriti direktnu korist za klijenta zasigurno u reciprocitetu pridonose kredibilitetu agencije i otvaraju vrata za novi posao.”

Jeste li već imali prilike surađivati s nekim od ekoloških proizvođača ili raditi na nekom eko orijentiranom projektu?

“TBWAZagreb sudjelovala je svojim radom u zadnjih nekoliko godina u nizu projekata koji su imali za cilj promicanje društveno odgovornog ponašanja. Sigurni smo da će se takav oblik suradnje uspješno ostvariti i na ovom eko orijentiranom projektu.”

Vjerujete li da marketingom možemo pokrenuti pozitivne promjene u društvu/gospodarstvu?

“Da, naravno. Kvalitetna, fokusirana i relevantna komunikacija odnosno promidžba i promocija pozitivnih koncepata i ideja pomaže pokretanju, ali i konkretnoj realizaciji, ostvarenju pozitivnih promjena u svim segmentima društva.”

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unaprijeđujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 33 članice i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr