Preko online HGSpota do svega što ima veze sa strujom

Hrvoje Prpić, savjetnik Uprave HG Spot-a, predstavio je novi vizualni identitet kompanije i novu web stranicu preko koje se može pretražiti i kupiti 11 tisuća proizvoda.

2.3.2010.
16:49
VOYO logo

"Prvi korak prema repozicioniranju smo napravili", kazao je Hrvoje Prpić.

Prpić je objasnio da je u kreiranju nove web stranice insipiracija bila Apple.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Preko stranice spojit ćemo sve dobavljače u jednu točku, pa ćete sve što ima veze sa strujom moći kupiti preko nas", najavio je Prpić, dodajući da je riječ i početnoj fazi nakon koje slijedi ujedinjenje svih uvoznika u jedan prodajni kanal – HGSpotovu web stranicu, piše SEEbiz.

Tvrtka nudi svojih šest tisuća proizvoda, a cilj im je napraviti objedinjenu ponudu za čak 40 tisuća njih. Cilj je napraviti bazu koja će objediniti stanje na skladištu svih dobavljača i uvoznika na tržištu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Zbog tromosti tvrtki proizvod nećete moći dobiti kroz sat vremena, već kroz dva dana", istaknuo je Prpić.

Nudit će se i mogućnost usporedbe dvaju ili više interesantnih proizvoda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zbog nepovjerljivosti kupaca prema online kupovini HG Spot je organizirao pozivni centar na kojeg se mogu obratiti kupci sa svim pitanjima i narudžbama.

Mjesto pod suncem HG Spot će tražiti s motom Point of inspiration.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zvonimir Pavlek, poznat po mnogim brandovima poput Čokolina, u ulozi voditelja tima za repozicioniranje HG Spot-a istaknuo je da su ga inspirirali entuzijasti koje je zatekao u tvrtki.

Logo HGSpota mijenja boju u, kako je naziva Pavlek, ozbiljnu i kraljevsku ljubičastu boju, koja simbolizira radost i razigranost.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brak na prvu UK
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo