"Dm je i dalje lider na tržištu drogerijskih proizvoda. U modernizaciju i kvalitativno širenje naše prodajne mreže, koja broji 154 prodavaonice, investirali smo 31,8 milijuna kuna", istaknuo je na konferenciji za novinare Mirko Mrakužić, direktor dm-a.
Prema godišnjem istraživanju Ipsos Pulsa, građani u dm-u najčešće i najradije kupuju kozmetičke proizvode. Proizvode robne marke redovito ili povremeno kupuje 88 posto ispitanika, a 63 posto lojalnih ispitanika navodi izvrsnu cijenu i kvalitetu robne marke kao razlog lojalnosti ovom drogerijskom lancu. Istraživanje je također pokazalo kako građani tvrtku percipiraju kao uglednu, koja nudi ugodno i povoljno iskustvo kupovine.
Direktor dm-a Mirko Markužić
Važni su zaposlenici i timski rad
Ono po čemu ispitanici prepoznaju dm i razlikuju od drugih trgovačkih lanaca, je jako dobar odnos poslodavca prema zaposlenicima.
"Kada smo 1996. godine otvorili prvu prodavaonicu u Hrvatskoj, s desetak djelatnika i bez velike logistike, vjerovali smo kako se možemo timski razvijati i rasti s tvrtkom. Danas, uz prosječnu plaću u prodavaonicama od 8.655,97 kuna, djelatnike i dalje potičemo na profesionalni i osobni razvoj. Organizirali smo 96 radionica i seminara za djelatnike te potaknuli njih 593 da se uključe u volonterske aktivnosti u svojoj zajednici", izjavila je Ana Fostač Krilčić, voditeljica Resora ljudskih resursa u dm-u.
Odobrena 182 milijuna popusta
U sklopu programa pogodnosti Svijet prednosti, dm je u protekloj poslovnoj godini odobrio više od 182 milijuna kuna popusta.
Poseban naglasak u protekloj poslovnoj godini bio je na razvoju koncepta Dobre cijene u svako vrijeme koji kupcima jamči da se cijena proizvoda neće mijenjati tijekom najmanje četiri mjeseca.
Planovi za 20 godinu u Hrvatskoj
U poslovnoj godini 2015./2016., u kojoj će obilježiti 20 godina poslovanja u Hrvatskoj, dm će investirati 50 milijuna kuna. Novac će se uložiti u postojeće prodavaonice koje će se modernizirati, a u planu je i otvaranje šest novih čime bi se broj povećao na 160.
Dm u Hrvatskoj zapošljava 1.286 ljudi. Zanimljivo je da je tijekom prošle poslovne godine čak 11 posto zaposlenica bilo na porodiljnom dopustu. Sve su one za dijete od tvrtke darivane s iznosom od 3.000 kuna.
Dm Grupa u prošloj godini ostvarila je ukupan promet u iznosu od 9,075 milijardi eura. U 3.224 prodavaonice po cijeloj Europi zapošljavaju 55.143 djelatnika.