Čim je iz ZET-a "procurila" informacija da će zapošljavati 50 vozača tramvaja za što će natječaj biti raspisan tek kroz mjesec do dva, na njihovu adresu pristiglo je petstotinjak životopisa žena i muškaraca koji bi željeli baš taj posao. No, ZET će prije javnog raspisati onaj interni natječaj unutar Holdinga, a tek kad se mjesta popune iz njihovih redova bit će otvorena za javnost. Ipak, ako je suditi prema prijašnjim natječajima, još će 20 do 30 ljudi dobiti posao, piše Večernji list.
Dobra plaća od sedam tisuća kuna, uz dodatke za noćni i rad blagdanom, privlači mnoge, no instruktor vozača Vladimir Jozić ističe da je posao prilično zahtjevan i stresan, te da su neke prijašnje kandidate morali i odbiti.
Do posla testovi, vožnja...
"Postoje kandidati koji nisu zadovoljili za vozača i kojima smo morali reći “ne”. Ovo je odgovoran posao u kojem vozač mora biti cijelo vrijeme usredotočen na cestu jer, dok napravi jedan krug, izbjegne u prosjeku pet kritičnih situacija u kojima samo zahvaljujući prisebnosti i brzoj reakciji nije bilo nesreća", priča Jozić, dodajući kako svaki kandidat prvo mora položiti testove u autoškoli i prvu pomoć, nakon čega će odvoziti još 50 sati. Cijela obuka traje četiri do šest mjeseci.
"Nakon položenog ispita, svaki novi vozač još 15 radnih dana vozi pod nadzorom starijeg, koji nakon toga daje još jednu ocjenu mladom kolegi", pojasnio je Jozić.