PANIKA NA JADRANU / Grcka i Turska nam preotimaju goste

11.3.2015.
20:05
VOYO logo

Prema informacijama gotovo svih velikih organizatora putovanja iz Europe iznesenim na najvecem svjetskom okupljanju turisticke industrije ITB-u u Berlinu, gosti u ovom mjesecu zatrpani su atraktivnim i jeftinim ponudama Grcke, Turske i Spanjolske, zbog cega jos razmisljaju hoce li rezervirati svoj put za Jadran.

Naime, jos uvijek su hrvatska ljetovalista u kombinaciji s prijevozom avionom znacajno skuplja od konkurencije na mediteranskom jugu, pri cemu smo mi skuplji 200 do 400 eura od drugih turistickih zemalja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Velike rasprodaje

Razlog za to su velike rasprodaje s kojima su vec sada krenuli Turci i Grci u pridobivanju europskih turista, i to podjednako za predsezonu i za glavni dio ljeta, kako bi njima nadoknadili izgubljene milijune ruskih gostiju koji ove godine nece krenuti prema toplijim krajevima. Naime, Turska je racunala na 4,4 milijuna Rusa, koji zbog svojih, ali i turskih sigurnosno-politickih razloga, nece krenuti prema toj zemlji. Grcka, pak, svoj dio ruskih gostiju gubi zbog goleme devalvacije rublja koja je grcke turisticke cijene u eurima ucinila za 30 posto skupljima za sve Ruse.

''Za nas je sada kljucna ciljana promocija na bliskim trzistima, osobito Nizozemske, Njemacke, Italije, Slovenije, gdje se moze brzo reagirati i stici do nas bez velikih organizacija u podizanje carter-letova. Druga vazna stvar jest komercijalni moment ponude i potraznje u kojemu, ako nesto ne ide po 100, treba pokusati prodati po 90. Komercijalni sektor i davatelji usluga u Hrvatskoj, ponajprije hotelijeri, prilagodili su se trzistu ove godine. Zapravo su samo ranije krenuli s onim sto su prije radili u zadnji trenutak.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osjecamo udarce s trzista u borbi za goste velikim akcijama snizavanja cijena. Ekstremno niske cijene su u Grckoj i Turskoj i to je nemoguce pratiti. Nema u tome iznenadenja, buking sada stoji jer se pojavljuju velike kolicine takve njihove ponude. Grci su na koljenima, oni ce sve napraviti da vrate goste, a njihove mogucnosti snizavanja cijena su ogromne. Mi cemo u ozujku gubiti bitku u bukingu, tako je bilo i lani, ali vjerujem da cemo to nadoknaditi kasnije i izravnat cemo se'', rekao je Slobodnoj DalmacijiBoris Zgomba, predsjednik Udruge hrvatskih putnickih agencija UHPA, naglasavajuci kako ce se u ovoj godini 'ginuti' do zadnjeg dana prije dolaska gostiju, sto je postao nacin rada posvuda. http://www.slobodnadalmacija.hr/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleView/articleId/277910/Default.aspx

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo