Otvaranje prvih trgovina očekuje se u prvoj polovini 2017. godine. Prve radnike zaposlit će početkom sljedeće godine, a planira se otvaranje 20 trgovina tijekom prve godine poslovanja u Hrvatskoj, stoji u priopćenju tvrtke.
Planiraju otvoriti 50 trgovina i zaposliti 400 ljudi
PEPCO je europski maloprodajni lanac koji kupcima nudi odjeću za cijelu obitelj i proizvode za kućanstvo po konkurentnim najnižim cijenama. PEPCO je prisutan u stotinama trgovina diljem Češke, Mađarske, Poljske, Slovačke i Rumunjske. Brend je s radom započeo u Poljskoj gdje je prisutan od 2004. godine otkada bilježi veliki interes kupaca te je poslovanje proširio na središnju i istočnu Europu. U listopadu 2016. PEPCO će proslaviti otvorenje 1000-te trgovine u Europi.
"Vrlo smo sretni što će kupci u Hrvatskoj sljedeće godine dobiti priliku posjetiti naše prodavaonice. Hrvatsko tržište otvara odlične prilike našem brendu i nadamo se kako će nam otvoriti put prema ostalim državama regije. Pozivamo na suradnju sve koji se žele pridružiti ostvarenju naše misije i pružiti kupcima mogućnost kupnje po najnižim cijenama, kao i one koji dijele vrijednosti poput poštovanja, iskrenosti, suradnje, razvoja i entuzijazma koji su nam iznimno važni", kazao je Marcin Stanko, operativni direktor za srednju i istočnu Europu.
Prve trgovine PEPCO planira otvoriti početkom travnja 2017. u Zagrebu. Tijekom prve tri godine poslovanja na hrvatskom tržištu, brend planira otvoriti oko 50 prodavaonica diljem cijele države, uglavnom u gradovima s više od 10.000 stanovnika te planira otvoriti 400 radnih mjesta. Tvrtka trenutačno provodi proces zapošljavanja menadžmenta za sjedište u Zagrebu i u potrazi je za prostorima za najam s površinom oko 450 četvornih metara za dugoročnu suradnju. Lanac u planu nema otvaranje franšiza.
Odjeća za cijelu obitelj i proizvodi za kućanstvo
PEPCO trgovine namijenjene su prodaji dječje, ženske i muške odjeće, donjeg rublja, modnih dodataka, igračaka, kućnog namještaja, dekorativnih proizvoda i ukrasa, kućanskog tekstila i dr. Oko 60 posto asortimana čini odjeća (uključujući cipele i donje rublje), a 40 posto ostali proizvodi. PEPCO je trenutačno najveći distributer dječje odjeće s asortimanom namijenjenim djeci od 0 do 14 godina. Svi su proizvodi namijenjeni pružanju najboljeg šoping iskustva po najnižim cijenama. U PEPCO trgovinama se obavi više od šest milijuna transakcija mjesečno.
PEPCO trenutačno zapošljava više od 9000 ljudi. Tvrtka svojim zaposlenicima pruža opsežan sustav obuke i podržava njihov razvoj neovisno o položaju ili funkciji zaposlenika. Omogućujući zaposlenicima u trgovini izvrsne prodajne rezultate, dok stručnjacima koji se bave planiranjem i distribucijom osigurava da stalno rade na poboljšanju poslovnih procesa.
U zemljama u kojima PEPCO posluje, vidljivi su pozitivni rezultati koji dolaze od kupaca, profesionalaca i drugih organizacija. PEPCO je za svoj rad primio brojne nagrade u sektoru maloprodaje, uključujući Forbes`s Diamonds, Shopping Center Forum Award, Good Brand i Quality of Service Award, Discount of The Year 2016.
U vlasništvu južnoafričkog investicijskog fonda
PEPCO je brend u vlasništvu Pepkora, južnoafričkog investicijskog holdinga. Nakon 10 godina poslovanja, pridruženi su Steinhoff International Holdings Ltd-u (izlistani na burzi u Frankfurtu). Obje kompanije desetljećima posluju na svjetskom tržištu. Cijela grupa trenutačno zapošljava više od 90.000 ljudi u 6500 prodavaonica u 44 zemlje.
Dio grupe su 42 robna brenda u Europi, uključujući Conforamu, MacDan, POCO, KIKA, PEP&CO te Poundland i Emmezetu koji već posluju u Hrvatskoj.
Više detalja o brendu, radnim mjestima i potencijalnoj suradnji s iznajmljivačima prostora dostupno je na stranici www.pepco.hr.