Kreativa i efikasnost idu ruku pod ruku
Kao što vjerojatno znate, festival Dani komunikacija osmišljen je kao centralno mjesto okupljanja domaćih marketinških profesionalaca i komunikatora iz područja klasičnog i digitalnog oglašavanja. Ovim festivalom objedinjuju se dosadašnje manifestacije IdejaX i Effie te na taj način povezuju kreativnost i učinkovitost.
Stiže i Faris Yakob
Dani komunikacija u svom trodnevnom festivalskom programu nude brojna predavanja vrhunskih domaćih i stranih marketinških stručnjaka. Jedan od predavača je i Faris Yakob, nagrađivani strateg i kreativni direktor, kojeg je Clios proglasio jednim od 50 najboljih kreativaca na svijetu, a Fast Company jednim od 10 suvremenih Mad Mena. Mashable je proglasio njegov blog jednim od 10 najboljih blogova koje treba pratiti, a poznat je i po ulozi u filmu "The Greatest Movie Ever Sold".
Rezervirajte svoj stol
Prijave sudionika počinju 20. veljače, a cijena kotizacije s popustom koji vrijedi za članove HURA-e, IAB-a, HUOJ-a i za klijente agencija HURA-e za vrijeme rane prijave (Early Bird) iznosi svega 999 kuna za cjelokupni program i vrijedi do 1. travnja, a nakon tog datuma pa sve do početka festivala kotizacija s popustom iznosi 1.499 kuna. Studentska kotizacija iznosi 199 kuna za vrijeme cijelog prijavnog roka. Maistra kao partner projekta osigurala je ponudu smještaja za sudionike po popularnim cijenama u svojim hotelima u Rovinju.
Sve informacije o natjecateljskom dijelu programa, cijenama kotizacija, cijenama smještaja te prijavama sudionika možete pronaći na www.danikomunikacija.com.