KVALITETA ISPRED CIJENE: / U ovim trgovačkim centrima najviše troše hrvatski kupci

Image
Foto: PIXSELL, Zeljko Lukunić

Hrvatski građani ipak najviše vjeruju hrvatskim proizvodima i za njima tako najčešće i posežu u kupovini. Pritom kvalitetu stavljaju ispred cijene.

12.5.2016.
22:08
PIXSELL, Zeljko Lukunić
VOYO logo

Agencija za istraživanje tržišta MSA Adria, koja posluje u sklopu MCA grupe, provela je on-line anketu nad 624 ispitanika kako bi se utvrdile potrošačke navike hrvatskih građana u trgovačkim lancima. Istraživanje je pokazalo da više od 60 posto hrvatskih građana barem jednom tjednom kupuje u nekom velikom trgovačkom lancu, a najveći broj građana kupuje u Konzumu, Lidlu i Kauflandu, piše Poslovni dnevnik.

U trgovačke centre i po meso i ribu

Čak 26 posto kupaca Konzuma kupuje skoro svaki dan, dok to u ostala dva lanca čini 10 posto njihovih kupaca.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: AFP
Image
Foto: AFP

Svježe meso u trgovačkim lancima kupuje oko 70 posto građana, a ribu i morske plodove oko 50 posto građana. Zdravu hranu kupuje oko 60 posto građana.

Prednost hrvatskim proizvodima

Zanimljivo je da veliki broj građana u trgovačkim lancima kupuje i igračke (oko 52 posto), kozmetiku (oko 53 posto) te posuđe i kuhinjski pribor (čak 65 posto).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Više od polovice ispitanika, njih 55 posto, prednost daje hrvatskim proizvodima, a istom postotku ljudi kvaliteta proizvoda važnija je od cijene. Oko 60 posto ispitanika izjavilo je da rijetko mijenja proizvode koje su navikli kupiti, a 30 posto priznaje da kupi i proizvode koji im nisu bili u planu.

Kakva je kvaliteta robnih marki u domaćim trgovačkim lancima?

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Kakva je kvaliteta robnih marki u domaćim trgovačkim lancima?

Image

Kakva je kvaliteta robnih marki u domaćim trgovačkim lancima?

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo