Kupujete auto? Strpite se šest mjeseci!

Rastući trend prodaje automobila pokazuje da su se kupci nakon gotovo tri godine štedljive faze odlučili malo raspojasati.

27.4.2011.
17:34
VOYO logo

Neobična i nesretna kombinacija i podudarnost nemilih događaja, poput rasta cijena goriva, potresa u Japanu i posrnule automobilske industrije, kupcima automobila trenutačno zagorčavaju život.

Upravo iz tog razloga stručnjaci objašnjavaju zašto biste trebali, ukoliko možete, pričekati šest mjeseci do kupnje novog limenog ljubimca.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jedan od razloga jest što su cijene automobila trenutačno u porastu, a velika potražnja ohrabrila je prodavače automobila koji su u sve manjoj mjeri voljni pristati na cjenkanje. Takav trend ne samo da će se nastaviti, nego će se, prema predviđanjima stručnjaka, još više intenzivirati. Stoga biste možda željeli pričekati dok ne dođe do zaokreta trenda.

O odgodi kupnje novog automobila mogli biste razmisliti i zbog činjenica da je izbor sve manji. Nedostaci dijelova automobila na japanskom tržištu neće dovesti do apsolutnog nestanka nekih modela. No, može se dogoditi da neke boje ili modeli automobila privremeno budu nedostupni, pri čemu će najpopularniji modeli najprije nestati, ili su u stvari već nestali. Oporavkom tržišta ta će se situacija normalizirati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Cijene goriva u svakom slučaju pomažu kupcima

Nepovoljni krediti također su jedan od razloga zbog kojeg bi, smatraju stručnjaci, bilo pametnije pričekati s kupnjom dok se i kreditno tržište ne oporavi.

Upravo za otprilike šest mjeseci tržište će biti povoljnije za kupce – većina proizvođača automobila koji će imati problema s nabavkom dijelova trebali bi se oporaviti do jeseni.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tu su, dakako, i cijene goriva. No, oba smjera njihova kretanja mogla bi ići na ruku kupcima. Naime, ako cijene porastu, to bi moglo dovesti do nove recesije, ali i do novih popusta (jer prodavači će se truditi na sve načine opet privući kupce ustrašene još jednom recesijom). Ako cijene pak padnu, potražnja za vozilima koja troše manje, čija je cijena tijekom ove godine 'parala oblake', mogla bi pasti, piše Business.hr.

Vezani članak:

arti-201104130345006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo