Kad Hrvatu kažeš ‘kartica’ on pomisli na Maestro

Kartica Maestro je u mislima Hrvata ‘sinonim’ za elektroničko plaćanje i ujedno kartica koja se najviše ‘pegla’, pokazalo je istraživanje GfK Credit Card Monitoring. Većina građana barem dva puta tjedno izvlači taj komad plastike, na radost i veselje banaka.

Istraživanje je pokazalo i kako je korištenje MasterCarda u trećem kvartalu 2010. godine u regiji poraslo za 14 posto u odnosu na isto razdoblje 2009. godine, što znači da su zabilježili rast bruto vrijednosti transakcija od čak 225 milijardi dolara.

Od 1. listopada do 31. prosinca, korisnici platnih kartica u Europi obavili su 2,1 milijardu kupovnih transakcija sa svojim karticama MasterCard, što pokazuje porast od 13,7 posto, prenosi Business.hr.

Prema istraživanju MasterCarda iz travnja 2010. godine, većina hrvatskih korisnika platnih kartica (njih 84 posto) redovito koristi kartice, barem dva puta tjedno, a spremna je radije izvući plastiku nego gotovinu čak i za račune u vrijednosti 50 kuna i niže. MasterIndex pokazuje i da oko 71% svih ispitanika povremeno kupuje preko interneta.

Online kupovina najčešća je među ispitanicima u dobi od 25 do 39 godina (više od 80 posto), u grupama s najvišom razinom osobnih prihoda i sa sveučilišnom diplomom (oko 80 posto) te među korisnicima kreditnih/platnih kartica (82 posto), piše Business.hr.

Vezani članci:

arti-201012160291006
arti-201012080418006
arti-201005180114006
arti-201012090117006
arti-201012100379006

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr