Još prevarenih građana dobilo ogromne račune

Sve su brojniji prigovori korisnika na račune koje im šalje Tele2. Čini se da usluga limitiranog računa u svojoj primjeni nije najbolja.

20.1.2012.
9:45
VOYO logo

Petar Sergo, primjerice, dobio je za prosinac 2010. godine račun od 9.900 kuna, iako je imao ugovoren limit od 700 kuna, piše Novi list.

"Nakon što sam dobio ovaj golemi račun usprkos limitu, slao sam operateru pisma i mailove, ali bezuspješno. Uvijek je odgovor glasio da oni ne mogu ništa učiniti", požalio se Sergo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Korisnik mobilnih usluga ovog istog operatera Julijo Žderić, također vodi bitku s Tele2.

"Također imam limit koji je ugovoren na 700 kuna. Za studeni 2011. sam međutim dobio račun od 1.884 kune!", priča Žderić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kada je poslao poruku, javljeno mu je da je potrošio tri puta više od limita, bez da mu je blokiran račun i bez da su ga obavijestili da je prešao limit.

Prevarom ga navukli na pretplatu

Nakon što sam dobio ovaj golemi račun usprkos limitu, slao sam operateru pisma i mailove, ali bezuspješno. Uvijek je odgovor glasio da oni ne mogu ništa učinitiJosip Medvedec s Gornje Vežice također muku muči s Tele2, ali njegov problem je nešto drukčiji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Agent Marko me zaustavio 21. rujna, rekavši da je u tijeku akcija po kojoj mogu za 50 kuna bona dobiti još 50 kuna. Naglasio mi je da nije riječ o pretplati, pa sam potpisao ugovor", kaže Medvedec koji je ipak, a da nije ni znao, svojim potpisom ugovorio pretplatu.

"Kasnije sam dobio račun dugovanja za razdoblje od rujna do prosinca prošle godine od 175 kuna, iako sam karticu presjekao čim sam shvatio što se dogodilo", ispričao je Medvedec.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Što su nam rekli u Tele2

Podsjetimo, Danas.hr nedavno je pisao o sličnim problemima naših čitatelja s istim mobilnim operaterom. Na upit toj tvrtki o tome kako je moguće da korisnici sa limitima imaju tolike poteškoće i dobivaju znatno uvećane račune, glasnogovornica je odgovorila da "nitko nije savršen". "Ne postoji savršen telekomunikacijski operater u svijetu koji posluje bez ljudskih pogrešaka ili pogrešaka u sustavu, unatoč svakodnevnom trudu i naporima koji se ulažu s ciljem pružanja kvalitetnih usluga korisnicima. Svjesni smo činjenice da naš sustav nije procesuirao zahtjev za limitom na odgovarajući način, kao i to da nije reagirao dovoljno brzo kako bi riješio problem, zbog čega se i ovim putem ispričavamo korisnicima", glasio je odgovor na upit koji smo slali za slučaj korisnika koji je dobio znatno veći račun od onog ugovorenog limitom.

Brak na prvu UK
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo