Dok na stotine mladih, školovanih građana Hrvatske bolju budućnost traže izvan granica Lijepe naše, 28-godišnja poduzetnica Magdalena Bešker (28) iz Svete Nedelje, već četiri godine svoju budućnost gradi na nemirnom domaćem tržištu. Ideju za biznis s personaliziranim rokovnicima, planerima i bilježnicama kao poslovnim poklonom dobila je nakon što malo izanalizirala ponudu u Lijepoj našoj.
"Na hrvatskom tržištu tada je, ali i sada, postojalo obilje planera, rokovnika koji su bili jedan nalik drugome, uobičajeno poslovni, bez imalo osobnosti onoga tko ga koristi ili pak onoga kome se poklanjaju. Posebice nije bilo lijepih ženskih planera, koji ipak imaju neke sadržaje potrebne baš pripadnicama ljepšeg spola, pa sam odlučila samoj sebi napraviti nešto takvo", prisjeća se Magdalena koja je prvo izradila svoje primjerke u koje je kao više tradicionalniji tip sve upisivala olovkom.
Kada je polučila uspjeh i radovima bila zadovoljna odlučila se okušati i na tržištu. Osnovala je tvrtku "Ulica snova" i danas se njeni unikatni proizvodi prodaju ne samo u Hrvatskoj nego je njima "pokorila" i susjednu Srbiju i Bosnu i Hercegovinu.
Klijent bira gotovo sve
Novi korak napravit će u smjeru Njemačke i Velike Britanije. I za klijente u tim zemljama radit će na isti način, ručni rad u koji će svaki klijent moći upisati i utisnuti vlastito ime i prezime, tekst, logo i fotografiju.
"Format odnosno veličina mojih planera, rokovnika i bilježnica je jedino zadano kod proizvodnje. Sve ostalo je plod mašte i izbora kupca. Personalizacija mojih proizvoda je poseban ukras jer možemo birati veličinu slova, font, sadržaj ispisa, poruke, boje i najvažnije je da na koncu imamo učinak kojega kupac mojeg proizvoda želi i zbog kojega će rado koristiti ono što smo zajednički stvorili", zaključuje Magdalena koja je s poslom u Hrvatskoj krenula usred krizi eto - uspjela.