IKEA ULAZI U SASVIM NOVI BIZNIS? /

'Tu vidimo veliki potencijal i nadam se da će nas kupci hvaliti'

Image
Foto: AFP, JONATHAN NACKSTRAND

Godinama se ljudi tijekom kupovine u IKEA-i od kaosa odmaraju u njenim kafićima. Sada je tvrtka otkrila da su mesne kuglice i hladan losos dovoljan razlog za ovođenje IKEA-e u lanac restorana.

22.4.2017.
10:00
AFP, JONATHAN NACKSTRAND
VOYO logo

Ideja se rodila tijekom intervjua s čelnicima IKEA-e koji su naveli kako tvrtka u biznisu traži nove profitne centre te kako su nedavno shvatili da se prilika za zaradu nalazi baš u hrani.

Kafići su u Ikei sastavni dio još od 1958, godine nakon što je dućan otvoren u Švedskoj. Osnivač tvrtke Ingvar Kamprad uvidio je da bi se prodaja mogla povećati pobrine li se za svoje gladne kupce.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
IKEA OBJAVILA POSLOVNE REZULTATE: /

Možete li pogoditi koji im je proizvod najprodavaniji u Hrvatskoj?

Image
IKEA OBJAVILA POSLOVNE REZULTATE: /

Možete li pogoditi koji im je proizvod najprodavaniji u Hrvatskoj?

"Uvijek smo mesne kuglice smatrali najboljim prodavačima kauča. Kada ih nahranimo ostaju duže, mogu razgovarati za svojim potragama i donose odluke ne napuštajući prodavaonicu. To znači da smo dobro razmišljali odmah na početku", kazao je šef Ikeinih operacija u Sjedinjenih Državama Gerd Diewald

Godišnje se hrane u Ikei proda u vrijednosti 1,6 milijardi dolara, a ukupni prihod tvrtke u 2016. godini bio je 36,5 milijardi dolara, piše Forbes.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U Ikei su uvidjeli da 30 posto njihovih kupaca dolazi u prodavaonice samo kako bi jeli. Oni koji posjeduju obiteljske kartice kavu mogu dobiti besplatno, a i uz nju mogu kombinirati i brzi obrok. Ikea često nudi specijlitete i za roditelje i za djecu, a i kafići privlače različite skupine ljudi.

Prodaja hrane u porastu 8 posto godišnje

Proteklih nekoliko godina Ikea "prošla" je kroz svoju ponudu s ciljem kako bi eliminirala višak i obnovila ponuda. Tako se može primijetiti kako se pojavilo samoposluživanje, promijenili su se i meniji, a kafići su podijeljeni po zonama kako bi bili na ulsuzi kupcima svih generacija.

Ikea ima i kauče te druge dijelove prodavaonica gdje ljudi mogu komunicirati i razmišljati. Postoji i stolovi za ljude koji objeduju sami, zone za djecu te one gdje mogu gledati na planove za kuhinje i blagavaonice.

Prodaja hrane im je porasla za osam posto godišnje, a u 48 zemalja svijeta godišnje posluže 650 milijuna večera.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ikea se okušal ai u otvaranju kafića u predgrađima Londona, Pariza i Osla i sada bi mogla biti spremna za novi koncept. "Sama činjenica da nam ne treba toliko površine za kafić ili restoran čini se strašno zanimljivom. Vjerujem da postoji veliki potencijal. Nadam se da će naši kupci u idućih nekoliko godina govoriti - Ikea je super mjesto za objedovati i da usput prodaju i neki namještaj", kazao je Ikein direktor za odjel hrane Michael La Cour.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo