IGOR MLADINOVIC: / Nasa mantra je pametno, inovativno i pozitivno

1.6.2015.
16:54
VOYO logo

1. Na ovogodisnjim Danima komunikacija osvojili ste Effie Grand Prix, dvije zlatne i jednu srebrnu nagradu, kao i nagradu IdejaX u kategoriji Hrane sto vas svrstava u sam vrh po broju osvojenih nagrada, sto je bio slucaj i proteklih godina. Koja je tajna uspjeha vase agencije i koliko vam znace ova priznanja?

Par tjedana prije Dana komunikacija me pitao jedan kolega iz struke jesmo radili nesto dobro za Dane komunikacija. Rekao sam mu da mi radimo dobro cijele godine. Mislim da je tu tajna. Ne radimo kampanje radi festivala, nego radimo ono sto je dobro za brand i ono sto daje rezultate. I unutar tog cilja se trudimo biti sto kreativniji svaki put. Zelimo biti ponosni na svaki rad koji napravimo, bez obzira nagradio ga netko kasnije ili ne. Bitno mi je da mogu zadovoljno reci nekome do cijeg misljenja mi je stalo: "Gle, ovo smo mi radili".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

2. Kampanja "CROmpiri" nagradena je Grand Prix i zlatom u Effie natjecanju te IdejomX u kategoriji hrane. Kampanja je prepoznata i kao kreativna i kao ucinkovita, jeste li bilo izazovno objediniti oba navedena elementa kampanje?Koliko je vazno povjerenje klijenta u tom procesu?

Pa cijeli smisao dobrog oglasavanja je da je kampanja i kreativna i ucinkovita jer inace nema smisla. Mi se ne bavimo eksperimentalnom umjetnoscu, niti smo sami sebi smisao. Bavimo se komunikacijom koja mora biti kreativna kako bi sto bolje ostvarila svoj cilj. Taj cilj moze biti osnazenje imidza branda, povecanje prodaje, komunikacija novog proizvoda ili bilo sto trzisno relevantno, ali ne moze biti cilj kreativnost bez smisla, samo zato sto je to otkaceno i ludo. Najcesce samo autoru koji je to zamislio. Bez povjerenja klijenta nema dobre kampanje. Prvo iz razloga jer nemas motiva raditi za nekoga tko ti ne vjeruje, a drugo jer ne mozes realizirati kampanju za klijenta koji u nju ne vjeruje. Povjerenje se stvara i gradi iz kampanje u kampanju. Mogu reci da nam je sada lakse, nego prije kampanje CROmpiri.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

3. IdejomX nagradeni ste i u kategoriji Drustvene akcije za kampanju "Suglasnik za zivot". Kampanja je generirala velik medijski odjek te su se u nju ukljucile i brojne poznate osobe. Kako ste dosli na ideju "izbacivanja suglasnika" i koji su bili rezultati kampanje?

Kolega Darko Bosnar koji je autor ideje je dosao na ideju da izbacivanjem slova iz svog imena simbolicki darujes dio sebe i na taj nacin pokazujes suglasnost s darivanjem organa. Tako je uz spretnu igru rijeci naseg copywritera Domagoja Delica nastao Suglasnik za zivot. A kad su mediji vidjeli dobru ideju, vrlo brzo su se svi ukljucili i omogucili da uz trosak od 0 kuna ova poruka dode do preko milijun ljudi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

4. Gdje vidite vasu agenciju u buducnosti, u kojem smjeru cete se razvijati i kakve kampanje biste voljeli raditi?

Neka nasa mantra je pametno, inovativno i pozitivno pa ce nase kampanje uvijek biti takve. Prije svega trzisno i vremenski relevantne. Kako se mijenjaju tehnologije, navike, i na kraju svega, kako se mijenja zivot, tako ce se mijenjati i nase kampanje. Volio bih uvijek raditi kampanje s kojima sam zadovoljan. Jer na kraju svega si ti taj koji se moras okrenuti unazad u nekom trenutku i pogledati sto si napravio.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

5. Kakvi su vasi dojmovi s ovogodisnjih Dana komunikacija, smatrate li da je festival bio uspjesan?

Uz neke promjene oko samih tehnickih stvari unutar ziriranja i sitnih detalja, mislim da su Dani komunikacija svake godine sve bolji i bolji i nadam se da ce u tom smjeru i nastaviti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Igor Mladinovic Glavni kreativni direktor Imago reklamna agencija

Igra sudbine
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo