Gledajući cijene u ožujku, dalo bi se zaključiti da nam uopće nije loše

Promotri li se listu poskupljenja i pojeftinjenja u ožujku u odnosu na prošli mjesec, dalo bi se zaključiti da nam uopće nije tako loše kako se čini.

30.3.2013.
15:59
VOYO logo

No, kako napominju s portala Supermarketi.info, događa se jedan fenomen, a to je da kratkoročno gledano cijene ne pokazuju velike trendove poskupljenja, iako je dugoročno u zadnjih godinu dana došlo do stravičnih poskupljenja koje sasvim sigurno svaki žitelj Hrvatske vidi i osjeti na vlastitom novčaniku.

Tako analiza prošlogodišnjih cijena iz ožujka pokazuje da je stanje sve samo ne idilično, zapravo – katastrofalno. Ukupni broj zabilježenih poskupljenja je još veći u odnosu na zabilježena pojeftinjenja (51:9) nego li je to bilo u komparaciji trendova za veljaču 2012. i veljaču 2013.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Najveći ovomjesečni trend poskupljenja zabilježen je na sapunu i blagom kečapu, dok od najznačajnijih pojeftinjenja valja istaknuti pojeftinjenje maslaca (15,41%), pureće posebne salame (36,82%), glatkog brašna (10,76%) te margarina (8,70%) u odnosu na prošli mjesec.

Što se tiče ukupne povoljnosti iskazane SM-indeksom, Plodine su ovaj mjesec najpovoljniji supermarket u Zagrebu. Getro i Kaufland dijele drugo i treće mjesto, Billa i Konzum su u sredini, a Mercator i Interspar na dnu ljestvice povoljnosti. Iu Osijeku su najpovoljniji Kaufland i Plodine, Billa je trećeplasirana, Mercator i Konzum dijele četvrto i peto mjesto, dok je Interspar na začelju liste povoljnosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo