Gdje trebate kupovati da biste uštedjeli?

Supermarketi su ovoga tjedna počeli pravi rat cijenama. Gotovo svi su željeli biti najpovoljniji kupcima. Tako su snižavali cijene brojnim artiklima.

14.11.2010.
11:08
VOYO logo

Tommy, koji je prošli put odnio pobjedu uspio se zadržati na tronu. I to zahvaljujući isključivo pomno odabranim akcijama, te uistinu jeftinom voću i povrću. Plodine se u velikom stilu vraćaju prema vrhu povoljnosti, pa su ovaj tjedan druge na ljestvici. A Kaufland polako gubi utrku s konkurentima jer je po iznosu jedinične košarice tek treći, a po indeksu povoljnosti tek četvrti. Getro je značajnijim sniženjima uspio zasjesti na tron indeksa povoljnosti (+21), ali je po iznosu jedinične košarice tek na šestom mjestu.

Konzum je pobjegao sa začelja i po iznosu jedinične košarice i po indeksu povoljnosti, pri čemu treba istaknuti da najviše iznenađuje to što su po prvi puta s indeksom povoljnosti u "zelenoj zoni". Billa je od supermarketa srednjih cijena došla u društvo najnepovoljnijih supermarketa. Samo je Mercator spašava potpunog začelja, no analizom kretanja cijena u Mercatoru, pretpostavlja se da bi se već na sljedećem očitavanju cijena mogao dogoditi potpuni pad Bille na samo dno ljestvice, pišu Supermarketi.info.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Razlike u cijenama između najpovoljnije i najnepovoljnije košarice ponovno je narasla i to na 160,60 kuna. Primjerice, Konzum je pojeftinio cijelu praćenu kategoriju standardnih (brand) mesnih prerađevina, zatim kategoriju sredstava za čišćenje i pranje, te kategoriju hrane za kućne ljubimce. Plodine su pojeftinile kompletnu praćenu kategoriju i standardnih i nestandardnih proizvoda higijenskih potrepština i kozmetike. Ta činjenica ukazuje na novi pristup pojedinih supermarketa pri formiranju cijena, pišu Supermarketi.info.

Krastavcima i rajčici cijene itekako skočile

Izrazitih trendova poskupljenja nije bilo. Tek nešto malo u kategoriji nestandardnog svježeg voća i povrća. Krastavci bilježe najizrazitiji trend s poskupljenjem od 39,18 posto u prosjeku, što je zabilježeno u svih 8 promatranih supermarketa. Slijedi rajčica s 33,61 posto (5 od 8 supermarketa), zatim tikvice s 25,60 posto (7 od 8 supermarketa), te jabuka s 16,19 posto (4 od 8 supermarketa).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Lagani trend poskupljenja pokazuje i polutvrdi sir koji je skuplji u prosjeku 12,42 posto u 5 od 8 supermarketa. Od pojeftinjenja, najznačajniji trendovi su pojeftinjenje naranče (18,13 posto u 7 od 8 supermarketa), limun (9,90 posto u 5 od 8 supermarketa), te češnjak (9,83 posto u 5 od 8 supermarketa).

Vezani članci:

arti-201010240223006 arti-201011050503006 arti-201010080123006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo