EPH / se pokušava dočepati televizije preko Mateše?

Sportska televizija Hrvatskog olimpijskog odbora, koja je na posljednjem natječaju dobila 15-godišnju nacionalnu koncesiju, potvrdila je suradnju sa Sportskim novostima.

17.1.2011.
13:36
VOYO logo

Sportska televizija Hrvatskog olimpijskog odbora, koja je na posljednjem natječaju dobila 15-godišnju nacionalnu koncesiju, još ne zna gdje će biti sjedište njihove televizije, nemaju zaposlenike, a očito nemaju ni novac kad tvrde da niti jedna kuna neće biti utrošena iz njihove blagajne iako su oni jedini vlasnici tvrtke HOO TV, koja je nositelj koncesije. U samoj prijavi na natječaj morali su dostaviti i podatke o tehničkoj, prostornoj, financijskoj i kadrovskoj sposobnosti.

Unatoč svemu njihovu prijavu nitko u Vijeću za elektroničke medije nije problematizirao, nego je, naprotiv, članovi toga tijela koje dodjeljuje koncesije samo hvale, piše Poslovni dnevnik.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zlatko Mateša, predsjednik HOO-a i vlasnik koncesije Sportske televizije, ne vidi ništa sporno ni u tome što HOO nema ljude koji će proizvoditi program.

"Imamo partnerski ugovor sa Sportskim novostima koje će nam dati kompletnu informacijsku strukturu. Njih ćemo koristiti kao bazu", kaže Mateša.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No, protuzakonito bi bilo da Sportske novosti vlasnički uđu u novu televiziju jer Zakon o elektroničkim medijima ne dopušta da isti vlasnik, u ovom slučaju bi to bio Europapress holding (EPH), ima nacionalnu televiziju i novine.

Stipe Orešković, predsjednik odbora direktora EPH, umanjuje tu suradnju tvrdeći da o tome zna vrlo malo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No, iz riječi Janka Goleša, direktora Sportskih novosti, ipak proizlazi da se radi o itekako značajnoj i vrijednoj suradnji.

"Prema dogovoru će sve naše informacije biti i njihove. Sportskoj TV bit će na raspolaganju naši ljudski i tehnički resursi, pa čak i web stranica. Dat ćemo im kompletne usluge što se tiče sportskih informacija, a nekoliko naših ljudi će i raditi tamo", kaže Goleš, no o detaljima nije još mogao govoriti jer još uvijek nisu donesene neke ključne odluke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

EPH već godinama bezuspješno traži model ulaska u televizijski posao i to upravo zbog nepovoljne zakonske odredbe o nedopuštenoj koncentraciji. Neki tvrde da je upravo ovo njihov ulazak kroz mala vrata na televizijsko tržište.

Vezani članci:

arti-201012160757006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo