ŠIRI SE ATLANTIC GRUPA / Emil Tedeschi kupuje tvrtku iz Srbije za 40,5 milijuna eura! 'Namjeravamo značajno ulagati u ovu kategoriju proizvoda'

Image
Foto: Boris Scitar/Vecernji list/PIXSELL

Ova je akvizicija sasvim na liniji strateškog određenja ka jačanju našeg osnovnog poslovanja, kažu iz kompanije

23.5.2023.
12:32
Boris Scitar/Vecernji list/PIXSELL
VOYO logo

Atlantic Grupa danas je predala obvezujuću ponudu za kupnju kompanije Strauss Adriatic, koju je Strauss Grupa službeno i prihvatila. Zaključenje transakcije podložno je prethodnom odobrenju Komisije za zaštitu konkurencije u Republici Srbiji. Obvezujuća ponuda bazirana je na ukupnoj vrijednosti transakcije („enterprise value“) u iznosu od 40,5 milijuna eura, bez dugovanja i gotovine, te pretpostavljajući redovnu razinu normaliziranog neto radnog kapitala na dan zaključenja transakcije.

Strauss je poznat po jakim brendovima kave na srbijanskom tržištu – Doncafe i C kafa, a koji bi se akvizicijom pridružili regionalnim liderima Grand kafi i Barcaffeu. Uz poznate brendove, Emil Tedeschi i njegova tvrtka bi preuzeli i moderan proizvodni pogon u industrijskoj zoni Šimanovci kraj Beograda te 220 zaposlenih.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

„Atlantic Grupa najveći je proizvođač kave u regiji jugoistočne Europe i lider u razvoju kategorije, a ova je akvizicija sasvim na liniji strateškog određenja ka jačanju našeg osnovnog poslovanja. Po odobrenju Komisije, bit će mi zadovoljstvo poželjeti dobrodošlicu Doncafeu, C kafi te kolegicama i kolegama koji zajedno s njima ulaze u naš sustav. Iznimno me raduje perspektiva zajedničkog rasta i razvoja“, komentirao je potpredsjednik Atlantic Grupe za strateška područja Kavu te Slatko i slano Mate Štetić.

Strateški partner

„Raduje nas što smo našli strateškog partnera koji će jednako posvećeno razvijati naš dosadašnji biznis u Srbiji, kako naše snažne brendove, tako i zaposlenike i samu kategoriju kave. Ponosni smo na rezultate koje smo kao kompanija dosad ostvarili i uvjereni smo da će, po odobrenju regulatornih tijela, Atlantic Grupa nastaviti uspješno razvijati integrirano poslovanje s kavom na tržištu Srbije“, zaključio je generalni direktor Strauss Adriatica Siniša Daničić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Atlantic Grupa namjerava značajno ulagati u razvoj poslovanja s kavom, kako u proizvodnju i razvoj tehnologije tako i brendova, njihovog proizvodnog portfelja i komunikacije, u maloprodajnom i u HoReCa segmentu. Razvoj ključnih proizvodnih kategorija (kave, čokolade te slatkog i slanog snacka, delikatesnih namaza i bezalkoholnih pića), organski i akvizicijama snažnih brendova u tim kategorijama, temelj su strategije razvoja kompanije, ističu iz tvrtke. Dodaju i kako je posljednja akvizicija važan korak na putu realizacije strategije, kao i doprinos rastu kategorije kave u Srbiji i regiji te jačanju konkurentnosti regionalne industrije kave i lokalnih brendova.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo