'Darovali su mi telefon i bez mog znanja produžili ugovor'

3.10.2012.
9:45
VOYO logo

Naime, Beaković je ispričao da su mu iz T-Hrvatskog telekoma prije šest mjeseci preko telefona ponudili novi uređaj na dar. Kaže, novi telefon mu nije trebao, ali pristao ga je primiti "kada je već dar za dugogodišnju vjernost".

"Prvi put su razgovarali s mojom suprugom i ona ih je odmah pitala povlači li taj dar sa sobom kakvu obavezu. Rekli su joj da ne povlači. Kasnije su razgovarali sa mnom i ja sam ih također pitao hoćemo li primitkom dara sklopiti obavezu i opet su rekli da nećemo. Govorili su cijelo vrijeme da kao dugogodišnji pretplatnici dobivamo dar, i to je to. Telefon smo dobili poštom i kada smo nakon nekoliko mjeseci željeli prijeći na drugu fiksnu liniju, poslali su nam dopis da smo pretplatnici HT-a" ispričao je Beaković za Novi list.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Problem nije u novcu nego u principu'

"Za raskid ugovora traže 126,54 kune, što nije puno novca, ali problem nije u novcu nego u principu. Cijela moja obitelj je praktički oduvijek korisnik HT-ovih usluga, kako za fiksne, tako i za mobilne linije, internet, MaxTV... Zbog ovakvog ponašanja sam stoga posebno razočaran, ne mogu vjerovati da se firma poput HT-a spušta tako nisko", kazao je Beaković.

Iz T-HT su pojasnili da je prodaja putem telefona uobičajena u mnogim uslužnim djelatnostima, pa tako i u njihovoj kompaniji. Tvrde da prilikom kontaktiranja korisnika, prodajni predstavnici komuniciraju sve informacije vezane uz ponudu, "pa tako i o ugovornoj obvezi koja stupa na snagu ukoliko korisnik prihvati ponudu".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U HT-u misle da je prihvatio ponudu jer nije poslao prigovor

"Kod sklapanja ugovora na daljinu, pa tako i teleprodajom, Zakonom o zaštiti potrošača propisan je rok tijekom kojega korisnik ima pravo, a da za to ne navede nikakav razlog, odustati od zatražene usluge ili promjene. Korisnici, dakle, imaju rok od 7 radnih dana od dana primitka obavijesti o zatraženoj promjeni ili nadopuni određene usluge ili primitka određenog paketa opreme odustati od zatražene usluge", kazali su u HT-u.

Također, kazali su i da je u ovom konkretnom slučaju Beaković ponudu prihvatio u veljači ove godine, "te nismo evidentirali prigovor korisnika, odnosno zahtjev za odustajanjem od usluge".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No, prema pisanju Novog lista, nedugo nakon što su primili novinarski upit o ovom slučaju, iz HT-a nazvali Beakovića i ispričali mu se.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo