Čistoća u smeće 'baca' 11 milijuna kuna

Dok na skladištu Čistoće stoji nekoliko tisuća novih kanti za otpad, ta podružnica Holdinga odlučila je nabaviti i dodatnih 60 tisuća kuna.

22.5.2010.
16:34
VOYO logo

Novu, nerazumljivu nabavu najavio je direktor Čistoće Marko Melčić koji je razloge nabave objasnio rekavši "da Čistoći uvijek nedostaje kanti".

Na pitanje zašto se, unatoč neiskorištenim zalihama, naručuju nove kante za otpad, Melčić je odgovorio: "Kante s greškom nabavljene su prije mog mandata i vjerojatno je sebi netko omastio brk, no ja se s tim nisam htio zafrkavati".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Melčić je pojasnio kako su robi koju je naslijedio masovno otpadali kotači i poklopci zbog čega su i nabavljani rezervni dijelovi. Direktor Čistoće k tome još tvrdi kako dijelovi za kante za smeće nisu koštali milijun kuna.

Na pitanje gdje je završio novac odgovorio je obrušavanjem na službu za odnose s javnošću Holdinga. Prema njegovu mišljenju, ta služba "mulja, a ne informira javnost". Razlog, pak, zbog kojeg nije sam ušao u trag korupciji je, kaže, uzaludan trud. Kada je o odgovornosti za trošenje milijuna kuna riječ, Melčić se, kaže, ne boji, jer "ima škole više nego cijela uprava zajedno". Svoju samouvjerenost potkrjepljuje podatkom o dobiti Čistoće od gotovo 20 milijuna kuna u prvom tromjesečju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I dok je u gradu inflacija kanti, plastičnih vrećica za skupljanje PET ambalaže Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost – nema.

"U Zagrebu Mladineovih vrećica nema i neće ih biti. A sami procijenite je li pristojno što je pokrenuo reklamu na televiziji bez dogovora s nama", rekao je Melčić za Večernji list dodajući da je spot Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost u kojem se reklamiraju te vrećice ukinut na njegovo inzistiranje. No na HRT je potom pitanju stiglo drugačije pojašnjenje po kojom je prestalo naručivanje za spot.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Spornih 115 tisuća vrećica Fond je lani dostavio Čistoći, no ona je odbila taj projekt nadomjestivši ga vlastitim koji ih je koštao 10 milijuna kuna. Gdje su vrećice i zašto Zagreb nije pristao na suradnju, Melčić nije znao jasno objasniti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo