JANAF DEMANTIRAO PREMIJERA / 'Nije istina da smo sprečavali proračunski nadzor!'

JANAF u kronologiji navodi kako je Ministarstvo financija zatražilo od te tvrtke podatke koji se vode pod poslovnom tajnom.

22.3.2013.
19:11
VOYO logo

JANAF je danas priopćenjem reagirao na 'različite interpretacije u javnosti i ispolitiziranog uobičajenog financijskog nadzora' u kojem iznosi kronologiju tog slučaja, uz zaključak kako je iz nje vidljiva suradnja Uprave Janafa sa službenicima Ministarstva financija.

JANAF u kronologiji navodi kako je Ministarstvo financija zatražilo od te tvrtke podatke koji se vode pod poslovnom tajnom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ističe i kako je JANAF zatražio od Ministarstva financija očitovanje na tu činjenicu s obzirom da je to društvo dioničko društvo, koje kotira na Zagrebačkoj burzi, podliježe odredbama Zakona o trgovačkim društvima i Zakona o tržištu kapitala i odredbama regulatora tržišta kapitale, te je tvrtka od posebnog državnog interesa, što je navedeno u Odluci Vlade RH o objektima posebno značajnim za obranu zemlje iz 1993. i Odluci o izmjenama i dopunama Odluke Vlade RH o objektima posebno značajnim za obranu zemlje iz 1999.

"Sukladno navedenom, do današnjeg dana nismo dobili očitovanje Ministarstva financija na naš dopis", navode iz JANAF-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dodaju kako Ministarstvo financija upućuje dopis prema Upravi JANAF-a u kojem najavljuje financijski nadzor za 19. ožujka.

"S obzirom da je Uprava Janafa imala tog dana dogovorene poslovne obveze, s inspektoricama se dogovara promjena termina sastanka za petak, 22. ožujka, u 9,30 sati te je ta promjena termina prihvaćena i potvrđena od nadležnih inspektorica", ističu iz JANAF-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Dan prije zakazanog termina, 21. ožujka u poslijepodnevnim satima, inspektorice dolaze u nadzor uz potpunu suradnju Uprave Janafa d.d. i svih stručnih službi društva", naglašavaju iz Janafa i zaključuju kako je 'iz navedenog vidljiva suradnja Uprave Janafa sa službenicima Ministarstva financija'.

U prije poslanom priopćenju iz JANAF-a su iznijeli podatke o prošlogodišnjim troškovima te tvrtke u promidžbene aktivnosti, ističući kako se, kao jedan od najuspješnijih poslovnih subjekata hrvatskog gospodarstva, u svom poslovanju vodi načelima društveno odgovornog poslovanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Uz ostalo, navode kako na različite načine podupiru društveno korisne projekte te kako je jedan od načina i podupiranje projekta ekološke, energetske, gospodarske i dr. tematike kroz edukativno-informativne formate u medijima.

Podsjećaju pritom i na članak 33. Zakona o elektroničkim medijima, prema kojemu su tijela državne uprave kao i pravne osobe u pretežitom vlasništvu države dužne 15 posto godišnjeg iznosa namijenjenog promidžbi svojih usluga ili aktivnosti utrošiti na oglašavanje u audiovizualnim ili radijskim programima regionalnih i lokalnih nakladnika televizije i/ili radija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

JANAF je u prošloj godini utrošio 736,3 tisuće kuna u promidžbene aktivnosti, a to čini 0,15 posto od ukupnih prihoda u iznosu od 487,6 milijuna kuna te 0,7 posto od ukupne bruto dobiti u iznosu od 104,4 milijuna kuna u prošloj godini, podaci su koje tvrtka iznosi u priopćenju.

Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo