Prijelomna vijest: Bog mrzi tetovaže!

‘Jedan kršćanski mladić na svoju desnu ruku dao je tetovirati lik sotone. Nakon toga njegov život se drastično promijenio. On se počeo i ponašati poput sotone. Završio u zatvoru. Tamo je susreo Isusa i nakon toga na lijevoj ruci dao da si tetovirati lik Gospe. Kaže da mu je Gospa puno puta pomogla.’

Na web stranicama župe Šurkovac može se pronaći ekstenzivan sastavak na temu tetovaža i koliko su one loše, pa čak i u službi Zloga. Potpisuje ga fra Ivo Pavić, koji priznaje i da se katolicima tu i tamo omakla koja: “Majke su u Bosni (najviše u Rami, Jajcu, Visokom, Kotor Varoši, Zoviku) svojoj djeci urezivale križ na ruku da se zna da su kršćani kako ih Osmanlije ne bi odveli u Tursku kao roblje pa ih islamizirali.”

Međutim, u tekstu “Tetovaža – oprez!” kategorički se tvrdi da ih Bog – zabranjuje.

“Tetovirati svoje tijelo spada u poganski običaj. Ima pogansku pozadinu. To je jedna vrsta inicijacije”, ističe fra Pavić, čija Crkva, inače, koristi krštenje kao obred inicijacije. No, to ne mijenja činjenicu da “Bog zabranjuje da se to radi.”

“Tetovaža može negativno djelovati na naš odnos s Bogom i otvoriti vrata Zlome. Nakon krštenja i krizme Bog je u nas utisnuo svoje neizbrisive pečate, međutim sotona imitira Boga tako da on kroz tetovaže stavlja svoje pečate i na neki način čovjeka zarobljava, čini ga ružnim. On mrzi tijelo i želi ga uništiti kroz tetovažu. Rekao bih da je riječ o samokažnjavanju”, navodi fra Pavić i poziva se na famozni Levitski zakonik. Ovaj također propisuje i sljedeće: “Neka ne briju glave; neka ne šišaju okrajke svojih brada niti prave ureze na svome tijelu.”

Fra Pavić poziva se i na talijanske egzorciste koji “tvrde da ima puno tetoviranih ljudi među opsjednutima”: “Većina ih ima na svome tijelu sotonske tetovaže. Sotonisti tvrde da je svaka tetovaža sotonizam. Tako je jedan mali cvijet tetoviran povezan sa sotonom. Nadam se da to nije istina.”

Gospođa kad se udala za svoga muža u prvoj bračnoj noći je primijetila…

Donosi i stravične ispovijesti ljudi s tetovažama. Primjer prvi:

“Nedavno mi je došla jedna djevojka sva u suzama jer na svome vratu je tetovirala lik Bude. Kaže da prije obraćenja nije znala da to nije u redu. Sada je peče savjest. Pala je u tjeskobu. Rekla mi je da želi ići da joj liječnici skinu laserom ili da joj estetskom operacijom prikriju taj lik. Rekao sam joj da se ispovjedi i da ću onda moliti za nju da je Gospodin oslobodi svega negativnoga što je moglo doći preko tetovaže. Nakon ispovijedi i molitve ušla je u utjehu i mir”, prisjeća se. Primjer drugi pak baca sjenu na suzdržavanje od kontakta s partnerom prije braka:

“Jedna gospođa mi je kazala kad se udala za svoga muža u prvoj bračnoj noći primijetila je da on na svojim leđima ima istetoviran lik zmaja. Sva je bila u strahu. Pala je depresiju. Poslije je tražila rastavu braka jer joj muž prije braka nije rekao. Zato bi prije vjenčanja trebalo izričito pitati da li imaš tetovirane nevidljive dijelove tijela.”

Treći primjer je zaista strašan.

“Sjećam se jednog čovjeka koji je tetovirao lik zmaja iznad nadlaktice dok sam u ime Isusovo poništavao moguće saveze sa sotonom preko tetovaže imao je velike reakcije”, piše fra Pavić. Četvrti nije ni malo lakši, jer djevojci nije bilo pomoći: “Jedna djevojka stalno je čula glasove. Imala je tetovirana dva pentagrama (sotonski znakovi) na sebi. Egzorcisti joj nisu mogli pomoći jer nije htjela promijeniti život. Ona se htjela samo riješiti glasova.”

Što je čovjek prazniji iznutra…

Osim što upozorava na fizičke posljedice tetoviranja – od hepatitisa B, unošenja toksičnih metala, do tvari u koje se boja pretvara pa izaziva rak – fra Pavić upozorava da je odstranjenje tetovaže postupak koji dugo traje i košta.

“Do prije petnaestak godina smatralo se da su tetovaže bile karakteristične samo za ljude koji imaju problema sa zakonom, kao što su lopovi, kriminalci, pripadnici mafije i sl.”, piše fra Pavić.

“Nažalost, danas su tetovaže dostupne svima koji žele da ukrase svoje tijelo ovim ukrasom”, navodi on, zdvajajući što se danas “tetoviraju svi dijelove tijela pa često oni najintimniji”. Njegova dijagnoza je da “sve što je čovjek prazniji iznutra želi više sjajiti izvana”.

Umjesto zaključka navodi: “Vjernik koji se tetovirao treba napraviti dobru ispovijed, pokajati se, okrenuti se prema Gospodinu i taj savez za Zlim koji je došao preko tetovaže će se onda ukloniti. Sotona mrzi ljepotu Božjega stvorenja. Duhovne negativne učinke tetovaže je potrebno brisati Kristovom predragocjenom krvlju.”

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr