‘Pauk služba maltretirala je mene, kćer i bolesnog oca’

Rita Krezo (37) iz Livna pamtit će dobro djelatnike ‘Pauk službe’ splitske Hvidre po, kako kaže, nečovječnu ponašanju prema njoj, njezinoj dvoipolgodišnjoj kćerki i 71-godišnjem ocu.

Rita Krezo je došla dva dana u Split kako bi djevojčicu odvela na more, a parkiranje njezina Peugeota BiH registracijskih oznaka na Ovčicama u ponedjeljak oko 10 sati dovelo je i do ove priče.

“Nakon dva sata kupanja nisam zatekla Peugeot na mjestu gdje sam ga parkirala i odmah sam znala da ga je odvezao ‘pauk'”, rekla je.

Ispričala je kako je po dolasku pitala ‘Hvidrinog’ djelatnika može li dobiti odgodu plaćanja 450 kuna kazne, a oni su joj rekli da može, samo da donese novac. “Kako ja i otac nismo imali taj novac kod sebe, opet sam busom krenula natrag do svog stana s djevojčicom u ruci. Kad sam se vratila natrag, djelatnik ‘Hvidre’ mi je rekao da ne možemo dobiti odgodu plaćanja jer da mi je on prethodno zaboravio reći kako je račun fiskaliziran i kako to moramo odmah platiti na licu mjesta. Kad sam ga upitala zašto mi to nije rekao prije nego sam s djetetom krenula po novac, rekao mi je da ga ne gnjavim jer će mi ‘opaliti plesku’. Sve je to gledao prisutni policajac, očito ne videći u tom bahatom ponašanju ‘Hvidrina’ djelatnika ništa sporno”, ispričala je.

Stranci nemaju pravo na odgodu plaćanja

Iz priopćenja koje je o cijelom slučaju Slobodnoj Dalmaciji uputio direktor Hvidre Marko Bartulić vidljivo je da oni priču Rite Krezo smatraju neistinitom i neutemeljenom.

“Prema našim saznanjima, vlasnik vozila je g. Željko Krezo, koji je ujedno došao preuzeti nepropisno parkirano vozilo. Kako je imenovani gospodin državljanin BiH, po zakonu je dužan platiti trošak premještanja gotovinom ili karticom, te po zakonu nema pravo na mogućnost plaćanja odgodom.

Otac se ispričavao za ponašanje svoje kćeri

Također, g. Željko Krezo je prilikom preuzimanja vozila potpisao gotovinski račun kao dokaz o preuzimanju. Nadalje, navodi gđe Rite Krezo su nelogični i neutemljeni u dijelu koji se odnosi na to da joj je zaposlenik Hvidre d.o.o. odobrio odgodu plaćanja nepropisnog parkiranog vozila i da je otišla kući po novac. Naime, ako joj je bila odobrena odgoda plaćanja, tada nije bilo potrebno da gđa Rita Krezo ide po novac.

Djelatnik Prometne postaje Split i zaposlenik Hvidre izjavili su da je gđa Rita Krezo bila jako neugodna, vrijeđala i proklinjala djecu radnika Hvidre. Posebno ističemo da se otac gđe Rite Krezo, nakon određenog vremena, vratio na odlagalište Pujanke i ispričao se policijskom djelatniku i zaposleniku Hvidre d.o.o. zbog ponašanja svoje kćeri”, stoji u priopćenju Bartulića.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr