Mladi Osječani u svjetskom vrhu online marketinga

Četvero studenata s Ekonomskog fakulteta u Osijeku na natjecanju koje organizira Google u online marketingu plasiralo se među 15 posto najboljih u svijetu. Imali su konkurenciju iz 86 zemalja.

Četveročlani tim studenata s Ekonomskog fakulteta u http://danas.net.hr/specijal/osijek, koji čine Marin Lončar, Marina Obšivač, Igor Jurić i Zoran Selinger, na prestižnom se Google Online Marketing Challengeu (GOMC) plasirao među 15 posto najboljih timova. I to u konkurenciji više od 11 tisuća studenata iz 86 zemalja svijeta!

Na natjecanju koje organizira najpoznatiji svjetski internet pretraživač, i njihov je tim kao i drugi trebao izraditi online marketinšku kampanju koristeći program Google AdWords, pomoću kojega se mogu brzo i jednostavno izraditi i prikazati oglasi tvrtki. O kampanji koja je trajala tri dana studenti su morali napisati izvješća na engleskom jeziku koja su ocjenjivali stručnjaci.

I tu im nije kraj

“Činjenica da smo među 15 posto najboljih studenata u svijetu, a ujedno i najbolji tim u Hrvatskoj, definitivno je nešto na što smo ponosni. Još većim uspjehom smatramo to što smo stekli znanje i razumijevanje cjelokupnog načina funkcioniranja sustava AdWords, što će u budućnosti biti sve traženije na tržištu rada”, kazao je za portal Netokracija voditelj tima Marin Lončar. Četverac ovim ne odustaje. Poručuju kako im je cilj iduće godine ostvariti još bolje rezultate.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr