Hoće li bogati i slavni i dalje letjeti Concordeom?

Joan Collins, često putnica Concordea, priznaje da će se nakon stravične nesreće u kojoj je poginulo 113 osoba teško odvažiti na let nadzvučnim mlažnjakom

Glumica inače uvijek rezervira dva mjesta u posljednjem redu u prvoj kabini, kako bi bila blizu zahoda.

Letjeti preko oceana Concordeom oduvijek se smatralo ultimativnim statusnim simbolom. Od prvog komercijalnog leta 1976. godine, Concorde je postao omiljeno prevezno sredstvo filmskih i sportskih zvijezda, supermodela i najuspješnijih biznismena. Let preko Atlantskog oceana traje nepuna tri sata, a bogatima i slavnima cijena karte ? oko 10 tisuća dolara u oba smjera ? nije nepristupačna.

Prije samo četiri dana, hollywoodski glumac Richard Gere ukrcao se na Concorde Air Francea u Parizu. Britanska kraljica također često leti Concordeom u kojem uvijek sjedi u prvom redu.

Momčad kluba Manchester United letjela je Concordeom na finale europskog prvenstva u svibnju 1999. što ih je stajalo 150 tisuća funti.

Tenisač Andre Agassi često leti supersoničnim avionom, kao i supermanekenke Cindy Crawford i Claudia Schiffer.

Bivša britanska premijerka Margaret Thatcher uvijek uzima ista mjesta kao i pop zvijezda Madonna -?srećom, nikad se nisu našle na istom avionu.

Elton John letio je 1997. Concordeom za New York kad je avionu otkazao jedan motor i morao je sletjeti u Halifaxu u Kanadi

Britanska Kraljica Majka proslavila je svoj 85. rođendan 1985. letom na Concordeu.
Na tipičnom Concordeovom letu, 80 posto putnika su biznismeni, 10 posto zvijezde ili članovi kraljevskih obitelji, a 10 posto ljudi koji su si priuštili putovanje života.

U avionu se služe neograničene količine šampanjca, biranih vina, najfinijih jela i mnošto darova.

HANS HOLLANDER, 72-godišnji Newyorčanin, letio je Concordeom 528 puta te u avionu proveo ukupno 77 dana. Nesreća ga nipošte neće spriječiti da ponovno leti.

– Nadam se da ću već sljedeći mjesec putovati Concordeom. Taj mi avion ulijeva posabn osjećaj sigurnosti ? kaže Hollander.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr