IVAN SELAK / Vojni pilot komentirao pad MiG-a: 'Meni je motor dva put stao u zraku, ali imao sam vremena'

Image
Foto: Boris Scitar/Vecernji list/PIXSELL

Pojasnio je i da je procedura katapultiranja poprilično jednostavna: 'Sve se odvija automatski, potpuno nezavisno od toga hoćete li vi izgubiti svijest ili nešto. Odvojit ćete se nakon izlaska iz aviona od sjedišta, padobran će se automatski otvoriti, a vaše je da se nastavite što laganije prizemljiti'

6.12.2022.
15:35
Boris Scitar/Vecernji list/PIXSELL
VOYO logo

Ivan Selak, vojni pilot i brigadir Hrvatske vojske za Danas je komentirao pad MIG-21.

"Pretpostavljam da su piloti postupili onako kako treba, katapultirali su se iz aviona van i obojica su pretpostavljam u redu. Nije moguće da se samo jedan katapultira jer bilo koji od njih da povuče udvojene ručice, oba pilota izlijeću van iz aviona", rekao je Selak.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Objasnio je i kako izgleda cijela procedura.

"Procedura katapultiranja je poprilično jednostavna. Sve se odvija automatski, potpuno nezavisno od toga hoćete li vi izgubiti svijest ili nešto. Odvojit ćete se nakon izlaska iz aviona od sjedišta, padobran će se automatski otvoriti, a vaše je da se nastavite što laganije prizemljiti", kaže Selak pa dodaje da ga je razveselilo saznanje da se jedan katapultirao jer to znači da su obojica vani.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
OGLASIO SE MILANOVIĆ /

FOTO Oba pronađena pilota stigla u KB Sveti Duh! Pogledajte fotografije s mjesta pada MiG-a

Image
OGLASIO SE MILANOVIĆ /

FOTO Oba pronađena pilota stigla u KB Sveti Duh! Pogledajte fotografije s mjesta pada MiG-a

Na pitanje koliko su česti kvarovi na motoru, odgovara:

"Jako su to rijetki kvarovi na avionima, taj motor je poprilično pouzdan. Što se zaista dogodilo vi imate registratore leta pa će se utvrditi. Kasnije na tom registratoru leta koji prati parametre rada motora znat će se što se zapravo dogodilo."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kaže da ne vidi dramu oko svega ovoga te da je sve to redovan posao.

"Osobno je meni stao motor dva puta u zraku, ali nisam se katapultirao s obzirom na to da sam bio na vrlo velikoj visini. Imao sam priliku pokrenuti motor oba puta uspješno", poručuje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dodaje da prije katapultiranja piloti moraju usmjeriti avion u nenaseljeno područje.

TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo