Čovjek koji virtualnu igru pretvara u stvarni život

4.1.2012.
11:44
VOYO logo

Ovo bi se uskoro moglo promijeniti, i to zahvaljujući novoj generaciji igara koje mijenjaju našu svakodnevicu i pretvaraju je u sretnije i uzbudljivije iskustvo, a potencijalno su u stanju promijeniti i naš način života.

Autor HiveMinda je Will Wright, koji je i napravio SimCity, kao i još popularniju seriju The Sims.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sada radi na novoj igri koja pamti sve o prijateljima osobe koja igra igru, njihove poteze na društvenim mrežama, kao i lokacije koje je moguće dobiti praćenjem mobilnog uređaja. To bi moglo pomoći da se iskustvo igranja počne bazirati na pravom životnom iskustvu određene osobe.

"Želimo to iskoristiti kako bismo izgradili zabavna iskustava koja će ljude više angažirati u stvarnosti, a ne ih od nje odvratiti", rekao je Wright.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Želimo napraviti igre od stvarnosti, a ne igre o svemirskim brodovima ili fantazijama."

Ovako razmišljanje logično je za čovjeka koji je ljubiteljima igara omogućio simulacije izgradnje grada (SimCity) i dao im da se igraju s virtualnim životima cijelih generacija obitelji. Razlika između ovih igara i igre HiveMind je u tome da potonja može premostiti jaz između virtualnog i stvarnog života.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Igre su danas veliki biznis. Vrijednost tržišta igara procjenjuje se na 56 milijardi dolara, što je već sada dva puta više od glazbene industrije. Naime, samo američka industrija igara danas ima prodaju koja dvaput nadmašuje prodaju filmova s holivudskog box officea.

"Igre su sve prisutnije u našoj kulturi", rekao je Wright za InnovationNewsDaily. "Mi smo obično sjedali s Xbox konzolom u dnevnom boravku, ali sada cijelo vrijeme tu istu tehnologiju imamo u džepu."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Svaka akcija koju igrač napravi može biti snimljena kao digitalna informacija. Ovo omogućava autorima igara da prate i razumiju ponašanje pojedinog igrača, što prije nije bilo moguće.

Wright želi igrom HiveMind upoznati i naučiti što je moguće više o igraču koji je igra.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Igre su jedno od rijetkih mjesta gdje možete prilično temeljito ispitati ponašanje osobe, što ne biste mogli u stvarnom životu", objasnio je Wright. "Najtvrđi orah je kako zadobiti korisnika na našu stranu? Kako postići da nam se potpuno otvori?", dodaje.

Prema njegovim riječima, sva tehnologija već je tu, stvar je samo u "psihologiji i dizajnu". No, kad jednom završi HiveMind, ova igra će biti dostupna za različite igraće platforme, kao što su igraće konzole, tableti, mobiteli i sl.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Želimo učiniti život zanimljivijim", rekao je Wright.

Prethodni članci: arti-201201030356006 arti-201112090621006 arti-201111260016006 arti-201111180229006 arti-201112220270006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo