REZULTATI POSLOVNE GODINE 2010. / B.net prvi potpuno profitabilan alternativan telekom u Hrvatskoj

Image

B.net je tijekom 2010. ostvario značajan rast u svim segmentima svog poslovanja.

26.11.2010.
11:07
VOYO logo

ZAGREB - B.net Hrvatska u petak je objavio godišnje financijske rezultate za svoju poslovnu godinu 2010. koja je završila s 30. rujnom 2010. Tijekom proteklih 12 mjeseci, tvrtka je ostvarila niz zapaženih rezultata na tržištu: vodeća je po rastu broja korisnika širokopojasnog interneta među svim "alternativnim" operatorima, najviše se brojeva fiksne telefonije prenosi upravo u B.net, a gotovo polovica svih korisnika danas ved koristi neki od multiplay (2D/3D) paketa.

Digitalne usluge B.neta danas su dostupne na području na kojem se nalazi 241 tisuća kućanstava, a njih 120 tisuća trenutno su korisnici barem jedne B.netove usluge. B.net je po tome i dalje vodeći na tržištu po broju korisnika spojenih na posve vlastitu infrastrukturu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Rast broja korisnika u svim segmentima

Tvrtka je tijekom 2010. ostvarila značajan rast u svim segmentima svog poslovanja. U studenom ove godine, B.net je premašio brojku od 50.000 korisnika broadband interneta i 50.000 korisnika fiksne telefonije. U poslovnoj godini 2010. B.net je povećao broj svojih korisnika broadband interneta za 60 posto, a broj korisnika fiksne telefonije za čak 92 posto. Tome su uvelike pridonijele činjenice da B.net nudi najpovoljniji 3D paket na tržištu (trenutačno jedini koji uključuje Internet vezu maksimalne brzine 8 Mbps) kao i posebno povoljne pakete za fiksnu telefoniju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Segment kabelske televizije također je nastavio rasti te je B.net u 2010. povećao broj korisnika u ovom segmentu za oko 9 posto. Osim u rezidencijalnom, primjetan je i rast u segmentu poslovnih korisnika koji su u recesijskoj godini posvetili više pažnje optimizaciji svog poslovanja i smanjenju troškova. Prihod od poslovnih korisnika tako danas iznosi oko 15 posto prihoda tvrtke, te je i u ovom segmentu tijekom poslovne godine 2010. ostvaren rast od 16 posto. B.net danas ima više od tisuću poslovnih korisnika, od čega ih tristotinjak koristi cjelokupni portfelj B.netovih naprednih telekomunikacijskih usluga, dok više od 700 poslovnih korisnika koristi hosting, mail i broadband usluge.

EBIT pozitivan, rast prihoda veći od 30 posto

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Rast prihoda veći je od 30 posto ved drugu poslovnu godinu zaredom. Prihodi u poslovnoj godini 2010. iznosili su 202,6 milijuna kuna, što je 49,3 milijuna kuna više nego u prethodnoj poslovnoj godini kada su prihodi iznosili 153,3 milijuna kuna.

EBITDA - zarada prije kamata, oporezivanja, deprecijacije i amortizacije - nastavlja i ove godine kontinuirano rasti. Neto povećanje u 2010. iznosilo je 42,9 milijuna kuna, a udio EBITDA u prihodima iznosi 29,72 posto. Za usporedbu, neto povećanje EBITDA u 2009. iznosilo je 11,1 milijuna kuna a udio u prihodima bio je 11,26 posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

EBIT - zarada prije kamata i oporezivanja - ove je godine porasla na 14,67 milijuna kuna, što je povećanje od 35,4 milijuna kuna u odnosu na prošlu godinu. Time što je EBIT pozitivan, B.net je ove godine postao prvi potpuno profitabilan "alternativni" telekom operator u Hrvatskoj.

"U samo tri godine nakon osnivanja, B.net se može pohvaliti pozitivnim poslovanjem, što smatramo velikim uspjehom s obzirom na teške ekonomske uvjete i zahtjevno hrvatsko telekomunikacijsko tržište na kojemu poslujemo. Istovremeno, prošli smo kroz veliki investicijski ciklus i značajnu tehničku nadogradnju naše mreže, a nove tehnologije i usluge za koje je ona spremna omogudit de nam, vjerujemo, dvoznamenkasti rast prihoda i EBITDA i u sljedećoj poslovnoj godini", komentirao je godišnje rezultate predsjednik uprave B.neta Hrvatska, Adrian Ježina, koji je nedavno proglašen najboljim menadžerom u Hrvatskoj u kategoriji srednjih tvrtki po izboru CROMA-e.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

O B.netu

B.net Hrvatska je vodeći pružatelj usluga kabelske distribucije i treći telekom operator po broju korisnika na hrvatskom tržištu. Kompanija je nastala spajanjem dvije vodeće kabelske kuće, DCM-a i Adriatic kabela, u rujnu 2007. te je danas jedna od rijetkih koje hrvatskim privatnim i poslovnim korisnicima nude cjeloviti spektar telekomunikacijskih usluga odnosno kabelsku televiziju (više od 160 atraktivnih regionalnih, nacionalnih i svjetskih programa), brz širokopojasni pristup Internetu i usluge telefonije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

B.net ima doseg do više od 250 tisuća hrvatskih kućanstava putem vlastite mreže, i to u svim najvećim nacionalnim geografskim i gospodarskim sjedištima (Osijeku, Rijeci, Solinu, Splitu, Velikoj Gorici, Zadru i Zagrebu), a tijekom višegodišnjeg rada etablirao se i kao pouzdan poslovni partner za više od 300 domaćih i međunarodnih tvrtki čiji uspjeh i razvoj prati i unaprjeđuje inovativnim telekomunikacijskim rješenjima. Više informacija o B.netu potražite na www.bnet.hr.

Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo

Još iz rubrike