SPOJ IZ SNOVA: / Zlatan Ibrahimović je glavni junak marketinške kampanje novog Volva V90

Image
Foto: Volvo
27.5.2016.
16:19
Volvo
VOYO logo

Nova kampanja će bit uživo prvi puta biti predstavljena 30. svibnja.

"Kampanja slavi neovisnost uma i snagu koja proizlazi iz sposobnosti da se razmišlja drugačije. Zlatanov životni put i Volvo put imaju mnogo sličnosti. Do svojih dostignuća u Volvu došli smo tako da nismo oponašali ono što su drugi radili", kaže Anders Gustafsson, viši potpredsjednik Volvo Car Grupe za Europu, Bliski istok i Afriku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Volvo

Novi V90 i dalje karakterizira primarno praktičan karakter istinskog karavana.

Inače, Ibrahimović i Volvo Cars Grupa surađivali su i u kampanji iz 2014. godine u kojoj je bivši igrač niza slavnih klubova kao što su Ajax, Juventus, Inter, Milan i Barcelona recitirao švedsku himnu za vrijeme lova u skandinavskim šumama.

Volvom novi model V90 nadovezuje se na prethodne uspješnice tvrtke iz karavanske klase, čiji niz je započet prije više od 60 godina s legendarnim Volvo Duett modelom. Ovaj premium model podiže svoj segment za cijelu jednu klasu u pogledu estetike i kvalitete materijala, a pri tom ga i dalje karakterizira primarno praktičan karakter istinskog karavana.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo