Volvo on Call

NE SERVISIRA VAM SE ILI NE PERE AUTOMOBIL? Volvo Cars concierge usluga učinit će Vaš život lakšim

Svojim je kupcima Volvo Cars dao obećanje prema kojem nikad više neće morati tratiti vrijeme na benzinskim postajama, autopraonicama ili automobilskim servisima. Naime, spomenuti proizvođač pokreće niz concierge usluga koje će postati dio “Volvo on Call” mobilne platforme.

Tako je najavljeno pokretanje pilot programa smještenog u San Franciscu, koji je fokusiran na 300 vlasnika novih Volvo XC90 SUV i Volvo S90 modela.

“Zamislite da u jutro parkirate automobil ispred svog radnog mjesta, a kada je Vaš radni dan gotov i krenete kući, Vaš automobil je već servisiran, očišćen i napunjen gorivom. To su usluge koje želimo omogućiti svojim klijentima. Naše istraživanje pokazalo je da ljudi tjedno troše sate i sate na obavljanje ovih malih poslova – želimo Volvo vozačima vratiti to vrijeme, kako bi ga oni mogli iskoristiti za nešto vrjednije”, rekao je Bjorn Annwall ispred Volvo Car Group.

Istraživanje je pokazalo da više od sedamdeset posto kupaca želi da im usluga punjenja goriva bude dostupna na dohvat ruke, njih pedeset i šest posto želi da im automobil bude preuzet i rutinski održavan, dok četrdeset i devet posto vozača želi biti u mogućnosti svoj automobil premjestiti na drugu lokaciju, prema želji.

“Naš pristup je jednostavan – cilj nam je život učiniti jednostavnijim korištenjem najnovijih tehnologija povezivanja, putem jednostavne smartphone aplikacije. Ovim uslugama pristupamo na otvoren i jednostavan način i priželjkujemo suradnju s partnerima koji nude nove i inovativne usluge. Ovo je tek početak”, dodao je Anders Tylman-Mikiewicz.

Volvo vlasnici koji sudjeluju u pilot programu mogu koristiti pilot aplikaciju kako bi pronašli dostupne concierge usluge u svojoj blizini i kako bi ih zatražili putem pametnog telefona. Zahtjevi se tada šalju ovlaštenom Volvo davatelju usluga, koji će automobil napuniti gorivom, odvesti na čišćenje, servis ili učiniti bilo koju dodatnu uslugu koju je vlasnik automobila zatražio.

Aplikacija pruža digitalni ključ za jednokratnu uporabu, koji ima specifičnu lokaciju i vrijeme i koji je poslan ovlaštenom Volvo davatelju usluga. Kada je usluga izvršena, automobil se ponovo zaključa, a digitalni ključ deaktivira. Automobil može biti vraćen na lokaciju na kojoj ga je vlasnik i ostavio ili može biti, prema zahtjevu vlasnika, premješten na potpuno novu lokaciju.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr