Koncept gradskog autobusa u priloženom video-zapisu u ovom se trenutku nameće kao logično i sjajno. Riječ je o prijevoznom sredstvu zamišljenom da u istom trenutku ima mogućnost prevoženja više od tisuću ljudi i da istovremeno ne stvara prometni zastoj. I zato u Pekingu o tome već naveliko razmišljaju.
Prima 1,400 putnika
Ukratko, ovaj koncept probleme u gužvi rješava na način da 'prekoračuje' dvije vozne trake i visoko uzdignut od tla u svojoj vožnji gradom vozi iznad automobila. S 1,400 ukrcanih putnika uz maksimalnu brzinu od 65 km/h zamišljeno je da konceptni autobus vozi po posebnim šinama dopuštajući svojom podignutošću od tla na visinu koja premašuje dva metra da se promet ispod njega odvija nesmetano. Dapače, na zaslonu simulira nebo pa se ovi u prometu ispod njega vjerojatno ne osjećaju neugodno.
Važnije od toga, zamjenjuje 40 autobusa i vozi isključivo na struju pa su uštede u gorivu ogromne (spominje se 800 tona goriva godišnje) i ne zagađuje ondje već vrlo onečišćen zrak. Također, cijenovno je prihvatljivije rješenje od podzemne željeznice.
Inače, slična ideja ovakvog ambicioznog projekta postojala je u Sjedinjenim Američkim Državama još 1969. godine, a radilo se o prometalu koje bi povezivalo Washington i Boston.