godina renaulta / Vozili smo Renault Megane

Image
Foto: Mato Pavličević

Dvadeset godina nakon lansiranja prvog modela, Renault je predstavio četvrtu generaciju svog kompaktnog aduta, Méganea

15.2.2016.
19:24
Mato Pavličević
VOYO logo

Ako bismo automobilsko tržište predstavili kao kineski kalendar onda bi ova godina svakako bila godina Renaulta. Jer, ovakva ofenziva s novim i nikad atraktivnijim modelima nije odavno viđena, a ima ih u svim klasama, od velikog Espacea, preko limuzine Talisman, SUV-a Kadjar koji je pogurao prodaju u Europi pa do kompaktnog Meganea kojeg samo ime vezuje s njegovim prethodnicima. U dosadašnje tri generacije ovaj je automobil prodan u više od 6,5 milijuna jedinica i jedan je od najzapaženijih automobila u segmentu.

Image
Foto: Mato Pavličević

Renault Megane

Image
Foto: Mato Pavličević

Renault Megane

Novo izdanje svojim svjetlosnim potpisom i vrlo uravnoteženim proporcijama pokazuje kako je prepoznatljivi Renault nove generacije.  Slijedi pravila dizajna kao i ostatak game ovog proizvođača, jedne od najsvježijih na tržištu: široki, izbačeni bokovi te upečatljiv prednji kraj s velikim okomitim logotipom. Po uzoru na Renault Talisman, krasi ga jedinstven svjetlosni potpis sprijeda koji čine svjetla u obliku slova „C” koja se protežu do odbojnika. Vodoravni svjetlosni potpis straga, vidljiv danju i noću, vozilu daje širi izgled. Kromirani elementi naglašavaju gornji dio bočne linije karoserije i obavijaju prednju masku, bočne umetke i ručice na vratima. Profinjene izbočene linije na poklopcu motora, zajedno s kromiranim obrubima i bočnim otvorima za zrak, ističu karakter prednjeg kraja. Na tržištu kompaktnih limuzina, na kojem vlada snažna konkurencija, bilo je iznimno važno da se novi model istakne već na prvi pogled, a to je dizajnerima i pošlo za rukom.  Precizne i napete linije usmjerene prema naprijed protežu se bočnim površinama. Zajedno s isklesanim bokovima, te linije mu daju dinamičnost i karakter.  Od prethodnika je niži za 25 mm, tragovi kotača širi su mu za 47 mm sprijeda i 39 mm straga u odnosu, tako da vrlo dobro leži na cesti. Njegove proporcije tvore sportsku siluetu s duljim međuosovinskim razmakom (+28 mm) te kraćim stražnjim prevjesom. To je rezultiralo prostranijom kabinom i impresivnim prtljažnikom od 428 litara.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Mato Pavličević

Renault Megane

Image
Foto: Mato Pavličević

Renault Megane

Kabina je potpuno izmijenjena, prostrana i skladna, može se dopuniti opremom poput head-up zaslona u boji, prilagodljivog 17,5-cm TFT zaslona instrumentne ploče u boji i 22-cm okomito postavljenog dodirnog ekrana za upravljanje sustavom R-LINK 2 te središnje konzole. Udobnost je dodatno naglašena posebnom pozornošću posvećenom obradi unutrašnjosti i kvaliteti materijala mekanih na dodir koji su nadohvat ruke vozaču i putnicima, od meke pjenaste obloge armaturne ploče, gornjih obloga vrata, umetaka na vratima i naslonima za ruke do profinjenih kromiranih detalja i upravljača presvučenog punozrnatom kožom Nappa. Profilirana, obujmljujuća i precizno konstruirana sjedala obećavaju i pružaju iznimnu udobnost i potporu a posebno treba pohvaliti savršenu  zvučnu izolaciju i zaštitu od vibracija u kabini. Već dostupna u novom Espaceu i Talismanu, tehnologija MULTI-SENSE korisnicima omogućuje personalizaciju doživljaja vožnje prilagođavanjem odziva papučice gasa i odziva motora, prilagođavanjem brzine promjene stupnja prijenosa automatskog mjenjača EDC s dvostrukom spojkom i mijenjanjem razine otpora upravljača, ambijentalnog osvjetljenja i masažne funkcije vozačeva sjedala. Renault je preimenovao pakete opreme koji su sad naziva Life, Zen, Intens, Bose i GT Line.

Image
Foto: Mato Pavličević

Renault Megane

Image
Foto: Mato Pavličević

Renault Megane

Ponuda motora na našem tržištu započinje s 1,2 litrenim turbobenzincem od 100 KS dok snažniju benzinsku opciju predstavlja isti motor samo sa 130 KS. Zasad se ne nudi model s 1.6 litrenim benzincem od 115 KS. Uz turbobenzince se isporučuje ručni šeststupanjski mjenjač dok je snažniji dostupan i uz 7-stupanjski EDC. Ponuda dizela je bogatija. Uvodni je 1.5 litreni s 90 KS, slijedi ga isti nabrijan na 110 (dostupan i s EDC mjenjačem) dok se 1.6 litreni turbodizelaš nudi u verzijama sa 130  odnosno 165 KS (biturbo EDC). Top ponude je Megane GT s turbobenzincem od 205 KD i EDC mjenjačem.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Cijene benzinskih modela počinju od 119.900 kuna dok se turbodizelski kreću od 129.900 kuna naviše. Prodaja započinje u posljednjem tjednu veljače a Renault za start nudi 3.000 kuna popusta i kredit s nula posto kamate.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC17
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo