Velike ambicije / Vozili smo novu Škodu Fabiju

Image
Foto: Mato Pavličević

Najnovije izdanje male Čehinje predstavljeno je u Splitu gdje smo ujedno imali priliku i isprobati je na cestama Dalmatinske zagore. Po svemu, ovo je važan korak za Škodu i novi budući prodajni uspjeh.

1.2.2015.
14:48
Mato Pavličević
VOYO logo

Fabia je sad opet prepoznatljiva Škoda, oštrih linija i jednostavnog ali ergonomski posloženog interijera kojem je teško naći neki nedostatak, osim plastike cockpita koja je tvrda, za razliku od one kod prethodnica. Unutrašnjost je u potpunosti promijenjena, te zahvaljujući brojnim opcijama po pitanju boja i opreme, kupac nikada nije imao više mogućnosti kreiranja unutrašnjosti vozila prema svojim osobnim željama. Središnja konzola elegantnog je oblika, uža nego prije i vizualno odijeljena od armaturne ploče.

Kompaktnih vanjskih dimenzija ona putnicima pruža prostranost gotovo na razini kompakta. Takav je i prtljažnik, volumena 330 litara (1150 l sa spuštenim sjedalima) što je najbolji rezultat u klasi. Mali kuriozitet, polica prtljažnika može se postaviti i na njegovoj sredini kako torbe ne bi ležale jedna preko druge a tu je i 17 ‚Simply Clever’ rješenja. Vozač lako nađe idealan položaj za upravljačem, što je Fabijin svojevrsni trademark, prostora ne nedostaje u širinu i visinu, s ovim automobilom možete i na dulje putovanje bez da na cilju vani izađete izmoreni.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Paketi opreme za hrvatsko tržište su Active, Ambition i Style, klima, centralno zaključavanje (ne daljinsko) i električni prozori su u serijskoj opremi i bazne izvedbe.

Domaćim kupcima na raspolaganju su četiri benzinska i dva turbodizelska motora te tri mjenjača (dva ručna i automatski DSG). Ulazni model je trocilindarski MPI sa 60 KS koji je dostupan i u izvedbi sa 75 KS, slijedi 1.2 litreni TSI sa 90, odnosno 110 KS. Dizelska opcija je 1.4 litreni TDI u izvedbama sa 90 i 105 KS. Svi motori imaju sustav Start/stop, te zadovoljavaju normu Euro 6.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Posebno poglavlje je sigurnost. Kao opcija nudi se sustav Front Assistant s integriranim automatskim kočenjem City Emergency Braking. Tu je i Multi-Collision Brake System koji automatski nakon sudara zaustavlja automobil. Driver Activity Assistant detektira vozačev umor a hill holder pomaže kod kretanja na uzbrdicama.

Početna cijena je 79.900 kuna za model s motorom od 60 KS i opremom Active. S tom opremom ali 1,2-litrenim TSI motorom s 90, odnosno 110 KS cijena je 91.700, tj. 108.550 kn. Najjeftinija dizelska verzija, s 90 KS i opremom Ambition stoji 122.250 KS dok za najskuplji model, 1.4 TDI 90 DSG treba izbrojati 143.700 kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC17
Gledaj uživo 1.lipnja
VOYO logo