Digitalna agencija Arbona provela je analizu trendova pretraživanja na Googleu i ustanovila kako je od početka Svjetskog prvenstva u Katru interes javnosti usmjeren na nogomet.
Najveći rast u broju pretraga bilježe Dominik Livaković i Joško Gvardiol i to ponajviše u vrijeme utakmica. Iako bilježi solidan broj pretraga i ostatku godine, Luka Modrić najveći rast ostvaruje upravo za vrijeme nastupa naše reprezentacije na prvenstvima.
Reprezentativac je na SP-u nastupao sa zaštitnom crnom maskom zbog koje je dobio razne nadimke kao što su Zorro i “osvetnik”. Gvardiol je mora nositi zato što se s Willijem Orbanom, suigračem iz kluba, sudario glavama i slomio nos.
Hrvatska nogometna reprezentacija bilježi snažan rast pretraga iz azijskih i južnoameričkih zemalja, a veliki interes pobudio je i ljubavni status našeg najboljeg braniča, pa je tako primijećen nagli rast upita o Gvardiolovoj djevojci.