Očekuju 'kišu novca' / Najmoćniji brend na svijetu počinje prodavati mlijeko

Image
Foto: Thinkstockphotos.com

U kompaniji su uvjereni kako će ovaj poslovni potez rezultirati 'kišom novca' unatoč tome što će njihovo mlijeko biti dvostruko skuplje od konkurencije.

25.11.2014.
11:08
Thinkstockphotos.com
VOYO logo

Coca-Cola uskoro će obogatiti svoju ponudu bezalkoholnih pića, a na policama trgovina će se naći njihovo mlijeko, i to od idućeg mjeseca (prvo SAD pa druge zemlje).

U kompaniji su uvjereni kako će ovaj poslovni potez rezultirati 'kišom novca' unatoč tome što će njihovo mlijeko biti dvostruko skuplje od konkurencije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Razlog više cijene je da će njihov proizvod biti "zdraviji", a sadržavat će više proteina, manje šećera i bit će bez laktoze.

Zdrava prehrana i Coca-Cola rijetko se mogu naći u istoj rečenici, ali iz kompanije poručuju da će popularnost ovoga mlijeka postepeno rasti: "Potrebno je neko vrijeme da se ovaj proizvod izgradi kao brend i nećemo odmah govoriti o 'kiši novca', ali ona će doći kasnije, uvjereni smo u to".

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Skriveno u raju
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo