sve za nju /

Listopad u znaku borbe protiv raka dojke

Image
Foto: Photos/ilustracija

Cilj je ovogodišnje kampanje potaknuti žene da budu podrška svojim prijateljicama i da zajednički krenu na pregled, s naglaskom na žene mlađe od 50 godina koje nisu obuhvaćene Nacionalnim programom prevencije.

1.10.2013.
17:31
Photos/ilustracija
VOYO logo

Udruga žena oboljelih i liječenih od raka dojke, njihovih obitelji i prijatelja, "SVE za NJU!" danas je predstavila kampanju "SVE za NJU!, najbolju prijateljicu" u sklopu koje će biti održan niz humanitarno-edukativnih aktivnosti u listopadu, mjesecu u kojem se tradicionalno u svijetu obilježava borba protiv raka dojke.

Cilj je ovogodišnje kampanje potaknuti žene da budu podrška svojim prijateljicama i da zajednički krenu na pregled, s naglaskom na žene mlađe od 50 godina koje nisu obuhvaćene Nacionalnim programom prevencije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema podacima Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo u 2011. od raka dojke oboljelo je 2126, a umrlo je 894 osoba. Podatak za 2012. još je alarmantniji jer je umrlo 1033 osoba, od toga 1018 žena i 15 muškaraca. Rak dojke i dalje drži neslavno prvo mjesto po broju oboljelih i umrlih žena.

Kao dio kampanje kojom se žele promijeniti ti pokazatelji, u pogon je danas u Zagrebu pušten "SVE za NJU!" tramvaj, a kampanju je došao podržati i gradonačelnik Milan Bandić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ako smo današnjom akcijom spasili samo jedan život, onda smo napravili puno. Brojke o smrtnosti su prevelike i ne smijemo zanemariti važnost redovite brige o zdravlju", rekao je gradonačelnik prigodom puštanja tramvaja u promet.

Dva tramvaja će tijekom listopada u Zagrebu, u svrhu podizanja svijesti šire javnosti o važnosti redovitih pregleda i pravovremenog otkrivanja raka dojke, nositi promotivne plakate udruge „SVE za NJU!“.

Središnji događaj kampanje održat će se 5. listopada na Cvjetnom trgu u Zagrebu, gdje će se dijeliti promotivni i edukativni materijali, prodavati proizvodi kojima će se prikupljati sredstva za rad Centra za psihološku pomoć ženama oboljelima od raka, a predviđen je i prigodni nagradni i zabavni program.

Budući da je rak dojke u izuzetno velikom porastu, kako kod mlade, tako i kod "starije" populacije žena, važnost ove preventivne kampanje je u djelovanju na više razina - od prve informacije o bolesti, važnosti i načinu samopregleda, do informacije o redovnom pregledu i Centru za psihološku pomoć ženama oboljelima od raka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo