Amena Khan upravo je postala novo zaštitno lice beauty kampanje L’Oréala Paris i ona je prva žena u povijesti koja nosi hidžab koja će krasiti editorijale jedne ovako velike beauty kampanje. Uz nju će tu biti i ostale djevojke koje će predstaviti nove Elvive L’Oréal proizvode za njegu kose, piše Nylon.
U videima kampanje svaka od spomenutih žena govori o specifičnim brigama vezanim uz kosu s kojima se uobičajeno susreće. I dok većina njih govori o prvim sijedim vlasima koje su našle ili nedostatku volumena u kosi, Khan i njen govor posebno su se istaknuli od drugih. Ona je odlučila pojasniti da, iako u javnosti ne nosi kosu tako da ona bude vidljiva, to ne znači da ona i dalje nije ogroman dio nje. "Bilo da je vaša kosa na displayju ili nije, to ne utječe na činjenicu da i dalje brinete o njoj", priča.
Kao djevojčici nedostajalo joj je to da se u medijima reprezentira netko sličan njoj, s kime bi se mogla povezati
Za britanski je Vogue također, vezano uz ovu temu, izjavila:
"Ponekad se pitam - zašto se pretpostavlja da žene koje javno ne pokazuju svoju kosu zapravo ne brinu o njoj? U suprotnom bi se to moglo protumačiti i tako da oni ljudi koji javno pokazuju svoju kosi brinu o njoj samo kako bi je mogli ponosno pokazivati drugima. A takav nas pogled na to lišava autonomije i osjećaja vlastite vrijednosti. Kosa je zaista veliki dio kompletne brige o sebi."
Khan je ispričala kako joj je kao malenoj djevojčici nedostajalo to da se u medijima reprezentira nekoga tko je sličniji njoj, nekoga s kime bi se mogla povezati i zato se nada kako će ovo njeno sudjelovanje u kampanji pomoći ostalima da napokon osjete kako i oni pripadaju. Pogotovo mladim djevojkama.