JE LI ODZVONILO TURISTIČKIM AGENCIJAMA? / Sve više bukinga odvija se putem interneta, no turoperatori imaju tajno oružje

Image
Foto: Thinkstock

S obzirom na to kako je danas jednostavno bukirati putovanje internetom, mnogi se pitaju jesu li na izdisaju tradicionalne putničke agencije sa svojim papirnatim katalozima i kartonskim reklamama.

11.9.2017.
19:23
Thinkstock
VOYO logo

Sudeći po posljednjim istraživanjima, turističke su se agencije pokazale iznenađujuće otpornima. U Njemačkoj je, primjerice, broj turističkih agencija blago porastao i ima ih gotovo 10 tisuća.

Po najvećoj turističkoj agenciji u svijetu, njemačkom TUI-ju, samo 20 posto bukinga stiže internetom. A često je u tome presudan čimbenik složenost putovanja. Potrošači se tako preferiraju sami predbilježiti za pojedinačne letove, ali kada su u pitanju kompleksnija i duža putovanja s više presjedanja, agencije su i dalje u velikoj prednosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Oni koji žele sigurnije putovanje vjerojatnije će se obratiti agenciji", kaže glasnogovornica TUI-ja Kathrin Spichala.

Image
Foto: Thinkstock

Zahvaljujući njihovim dugogodišnjim ugovornim partnerstvima s pružateljima usluga na destinacijama, većom transparentnosti kada su u pitanju rizici i osiguranja, agencije su prvi izbor onima koji na odmor žele potpuno bezbrižno.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Minus je to što agencije mogu biti skuplje. Iako korisnicima ne smiju naplaćivati više nego što bi platili internetom, mogu preporučiti one pružatelje usluga koji će im platiti bolju proviziju.

Prostora zasad ima za sve. Turistički portali jači su u 'last-minute' ponudi i kratkim putovanjima, a putničke agencije u specijaliziranim putovanjima poput krstarenja, kažu stručnjaci.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sisi
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo