poticanje na rasizam? / 'Volio BiH da nema žutih i crnih': poznati proizvođač paste za zube reklamom za BiH pretjerao s provokacijom?

Image

Iako se misli na zube, teško se oteti dojmu da poruka nije rasistička, smatraju marketinški stručnjaci

19.4.2018.
15:09
VOYO logo

Društvenim mrežama se počela dijeliti fotografija nove reklame za Plidentu u BiH, najviše među marketinškim stručnjacima kojima je nova poruka navedenog brenda itekako sporan.

Na reklami piše 'Volio BiH da nema žutih i crnih', što je, smatraju stručnjaci, vrlo dvosmislena poruka. Iako je jasno da se epitetima 'žuti i crni' misli na zube, ne može se oteti dojmu da je marketinški tim Plidente aludirao na manjine koje žive u BiH.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

(Foto: Facebook)

https://scontent.fzag1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/30704743_10156321312624839_3647416031399412133_n.jpg?_nc_cat=0&oh=68354aec05ab70a4a11605c28076731a&oe=5B71B4DC

"Ne može opravdanje za rasizam biti marketinška provokacija", "Da je to reklama u bilo kojoj drugoj državi s većom razlikom među etničkim stanovništvom, već bi bila ogromna rasprava. Ja ne bih odobrila tu reklamu da se mene pita", "Je li tko primjetio da piše BiH dok je sve ostalo u kapitalima?", samo su neki od komentara marketinških stručnjaka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zanimljivost na upravo objavljenoj fotki su i dvije žene kako hodaju ulicom, jedna u žutoj haljini, s crnim hidžabom, a druga sva u bijelom, koje hodaju uz istu tu 'spornu' reklamu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC17
Gledaj uživo 1.lipnja
VOYO logo