Čovjek koji je prvi nazvao "tužni ponedjeljak" rekao je da mu nikada nije bila namjera učiniti taj dan negativnim.
Uoči godišnje obljetnice, koja se obilježava trećeg ponedjeljka u siječnju, Cliff Arnall rekao je da je taj datum identificirao prije 13 godina u pokušaju da potakne ljude, gdje je to moguće, da uzmu pozitivan pogled na doba godine kao priliku za nove početke i promjene.
Najdepresivniji dan u godini
Otada je opterećen negativnim konotacijama, utjelovljujući sve ono što se u tom mjesecu općenito smatra jadnim. Tužni ponedjeljak postao je poznat kao najdepresivniji dan u godini.
"Iako bi siječanj za neke mogao biti zaista teško vrijeme, osjećaj koji se zadržao od "Tužnog ponedjeljka" od 2005. nikad nije bio moja namjera. Bilo da započinjete novu karijeru, upoznajete nove prijatelje, bavite se novim hobijem ili se odlučite za novu avanturu, siječanj je zapravo odlično vrijeme za donošenje velikih odluka za nadolazeću godinu", rekao je Arnall.
Evo koje namirnice je poželjno izbjegavati kod problema s proljevom: 1. alkohol
Nova misija u siječnju
U suradnji s Virgin Atlanticom i Virgin Holidaysom, Arnall je ove godine u misiji kako bi izazvao neke negativne vijesti povezane sa siječnjem i razotkrio melankolični način razmišljanja "tužnog ponedjeljka".
Kampanja će potaknuti naciju da se odmakne od svojih uvjerenja o "tužnom ponedjeljku" i umjesto toga prihvati nove mogućnosti koje može sadržavati još jedna godina. Joe Thompson, direktor Virgin Holidays, rekao je: “S početkom Nove godine, nastavljamo širiti nova iskustva u ponudi za turiste koji će obuhvatiti 2018. Međutim, brzo smo shvatili da je prva stvar koju moramo učiniti podsjetiti ljude da siječanj ne mora biti tužan i koji je bolji način da razbijemo mit od udruživanja s čovjekom koji je 'stvorio' ono što se sada doživljava kao najjadniji ponedjeljak u cijeloj godini."
Zatim je dodao: "Ovog mjeseca započinjemo s našom kampanjom 'Je... ga, učinimo to', koja je osmišljena da potakne upravo taj način razmišljanja, a tijekom siječnja bit će izvrsnih ponuda za letove i praznike osmišljenih da potaknu kupce da zaboravite mentalitet 'tužnog ponedjeljka' i rezervirajte sljedeću avanturu. Bilo da idete u obilazak Aree 51 u Las Vegasu, penjanje po stijenama u Nacionalnom parku Joshua Tree ili veslanje na dasci na jezeru Mead, siječanj je savršeno vrijeme da rezervirate to putovanje života”.
Kao dio kampanje, putnički i zrakoplovni brendovi također su izašli na ulice Ujedinjenog Kraljevstva kako bi vidjeli koliko je ukorijenjen mentalitet grupnog razmišljanja koji okružuje "Tužan ponedjeljak" i mjesec bijede, piše Independent.